Перегляд за Автор "Pereviazko, Liliia P."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Исключительное положение сновидения в психоаналитической терапии(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Перевязко, Лилия Петровна; Перевязко, Лілія Петрівна; Pereviazko, Liliia P.В статье рассматривается использование сновидений в психоаналитической терапии. Мы выявили, что сновидения в терапии имеют пять свойств: сновидения, которые обеспечивают эффективность терапии и укорачивают время терапии; сновидения которые подтверждают наши гипотезы относительно предварительного диагноза и терапии; сновидения как воспоминания прошлого травматического материала; сновидения как индикатор отношений в переносе; и сновидения, отражающие процесс изменения в терапии.Документ Проблема константности сновидений и психоаналитическая теория(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Перевязко, Лилия Петровна; Перевязко, Лілія Петрівна; Pereviazko, Liliia P.В статье рассмотрена проблема константности сновидения. Предпринята попытка сравнить древние подходы к сновидению с психоаналитическим. Обосновывается гипотеза, что сущность сновидений незначительно меняется по прошествии веков.Документ Психологія сновидінь(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Перевязко, Лілія Петрівна; Pereviazko, Liliia P.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, даються вказівки для опанування лекційним матеріалом. Увагу приділено формуванню у студентів знань відносно основних сучасних положень теорії сновидінь в психології, психофізіологічних механізмів явищ сну і сновидінь. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів психологічного напрямку та допомагають при підготовці до практичних занять, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Эмоционально-когнитивная оценка сновидений современной личности(2021) Перевязко, Лилия Петровна; Перевязко, Лілія Петрівна; Pereviazko, Liliia P.Психоанализ первый, кто обратил внимание на сновидения. Теория З. Фрейда объясняет механизм формирования сновидений и обращает внимание на то, что «весь материал, составляющий содержание сновидения, так или иначе проходит от реальных переживаний, то есть воспроизводится, вспоминается во сне». Тесная связь между содержанием сновидения, которое видит человек, и его эмоциями и ощущениями, нередко представляет собой проблему, когда имеет место переход от сна к бодрствованию. В свою очередь, сновидения часто рассматриваются личностью как источники смыслов, образов, формируя у личности как позитивный, так и негативный эмоциональный фон.Документ Індивідуально-психологічні та культурно-історичні особливості символіки сновидінь особистості(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Перевязко, Лілія Петрівна; Перевязко, Лилия Петровна; Pereviazko, Liliia P.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології». – Одеський національний університет імені І.І. Мечникова (м. Одеса), 2019. В даному дослідженні вивчаються особливості символіки сновидінь у світлі концепції позачасовості несвідомого. Встановлено, що позацивілізаційний і позаісторичний характер мають такі персони в сновидіннях, як батько, мати, чоловік, син, дочка, діти, брат, сестра, близькі родичі, предки, знамениті і відомі особистості, персонажі міфології, фольклору та казок, дух або духи, привиди тощо. Показано, що майже всі тривожні і агресивні сюжети носять позацівілізаційний і позаісторичний характер, також як і більшість сюжетів про смерть. Виявлено основні особливості організації сновидійної реальності сучасної особистості і зазначено, що вода є найбільш важливим символом в сновидіннях респондентів. Показано, що найчастішими є сюжети, які пов'язані з подіями попереднього неспання, а також сюжети ширяння, польоту, падіння, еротичні сновидіння, сюжети переслідування та пов'язані з відчуттями тривоги і занепокоєння, веселі, святкові сюжети, сюжети появи вже померлих людей в образі живих. Створено класифікацію сюжетних ліній в сновидіннях респондентів за сімома типами: сюжети, пов'язані з тривогою і страхами, які описують блокаду потреби, агресивні сюжети, трансцендентні, емоційно позитивні сюжети, а також сюжети загрози і переслідування і сюжети, в яких зникає межа між життям і смертю. Побудовано модель організації символічного простору в сновидіннях на основі двох розмірностей: перша з яких відображає континуум «знеособленість - міжособистісність», а друга розмірність відображає суб'єктивне емоційне навантаження, пов'язане з символами в сновидіннях. Встановлено взаємозв'язки структури особистості і особливостей сновидческой реальності. Зазначено, що механізм проекції сприяє тому, що символічний зміст сновидінь набуває емоційно насиченого, нерідко загрозливого характеру, а сюжетні лінії носять негативний зміст. Доведено, що слабкість Его-функцій призводить до насиченості сновидінь тривожно-фобічними сюжетами.