Перегляд за Автор "Malakhova, Natalia N."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження модульної технології при вивченні якісного аналізу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2001) Малахова, Наталія Михайлівна; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Іванова, І. В.; Малахова, Наталия Михайловна; Чеботарёв, Александр Николаевич; Иванова, И. В.; Malakhova, Natalia N.; Chebotaryov, Oleksandr M.; Ivanova, I. V.Проведене дослідження присвячене розробці модульної програми вивчення студентами II курсу хімічного факультету розділу “Якісний аналіз” з фундаментальної дисціпліни “Аналітична хімія”. Розроблена нами програма складається з двох модулів: навчального та операційного. Кожен модуль являє собою цільовий план дій (програма вивчення навчальних елементів), інформаційні блоки (навчальний зміст) і методичний посібник для досягнення поставлених цілей. У статті наводяться приклади інформаційних блоків з обох модулів, принципи їх розробки та використання.Документ Застосування принципів модульного навчання до кількісних методів аналізу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2002) Малахова, Наталія Михайлівна; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Александрова, Олександра Ігорівна; Малахова, Наталия Михайловна; Чеботарёв, Александр Николаевич; Александрова, Александра Игоревна; Malakhova, Natalia N.; Chebotaryov, Oleksandr M.; Aleksandrova, Oleksandra I.Розроблено вимоги та складено модульні системи навчання для кількісних методів аналізу: титриметричних, оптичних та електрохімічних. Кожен розділ складається з чотирьох модулів, які забезпечують всебічне та послідовне описання теоретичних основ та практичного використання будь-якого методу. У статті наводяться приклади механічно-логічного розподілу навчальної інформації по модулях та схеми дії відповідної модульної системи, що забезпечує системно-структурний підхід в викладанні кількісного аналізу.Документ Оптимізація пізнавальної діяльності студентів при вивченні аналітичної хімії(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2000) Малахова, Наталія Михайлівна; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Малахова, Наталия Михайлова; Чеботарёв, Александр Николаевич; Malakhova, Natalia N.; Chebotaryov, Aleksandr N.Оптимізацію пізнавальної діяльності студентів при вивченні теоретичних розділів курсу аналітичної хімії на кафедрі проводять за допомогою опорних конспектів - плакатів. Інформацію, яка подається в стислій образній формі, можна легко згортати та розгортати, що активізує розумову діяльність, сприяє запам’ятовуванню на логічній основі. У статті наводяться приклади трьох опорних конспектів, методика їх розробки та використання.