Перегляд за Автор "Ishchenko, Olena S."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дифузія жанрів у літературі non fiction (за матеріалами "Щоденника артилериста" Г. Харченка (2019)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Іщенко, Олена Сергіївна; Ishchenko, Olena S.Робота присвячена одному із жанрів сучасної документальної літератури – щоденнику. Цей жанр сьогодні є синтетичним, він поєднує елементи репортажу, нарису, хроніки, есе. Щоденник, з одного боку, є інтимним документом, певною самотерапією, самовираженням письменника, у якому автор ділиться своїми думками, переживаннями, поглядами; з іншого – щоденник може впливати на громадську думку, особливо це стосується сучасних інтернет-щоденників або блогів.Документ Дифузія жанрів у сучасній літературі non fiction (за матеріалами «Щоденника артилериста» Г. Харченка(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Іщенко, Олена Сергіївна; Ishchenko, Olena S.; Коваленко, Алла Федосіївна; Kovalenko, Alla F.У статті досліджено питання жанрової дифузії щоденника на матеріалі збірки Геннадія Харченка. З’ясовано, чому жанрова модифікація складає частину сучасної документальної літератури та як сучасні автори поєднують в одному творі риси інших жанрів. Розвідка містить аналіз «Щоденника артилериста» як тексту, що має синкретичну природу, тут також визначено основні його риси.Документ Жанрові особливості сучасної літератури нон-фікшн (на прикладі книги «Мрія про Антарктиду» Маркіяна Прохаська)(Назарчук С. Л., 2023) Іщенко, Олена Сергіївна; Ishchenko, Olena S.Кінець ХХ – початок ХХІ століття характеризується тим, що у цю епоху активно починає зростати інтерес до літератури non fiction – особливого літературного жанру документальної прози, який будується на реальних подіях, без вимислу чи домислу. Факти подаються через образне сприйняття світу автором твору, тому цей жанр, на нашу думку, ще можна назвати «документальною публіцистикою життя». Особливої популярності non fiction набув протягом останніх декількох років. Пов’язано це з подіями, які відбуваються, а саме: з повномасштабним вторгненням рф на територію України. Друком виходять збірки книжок про війну на Донбасі, Майдан, Революцію Гідності, а також книги, що стали бестселерами у світі психології, тревел-журналістики, літератури. У статті досліджено питання жанрових особливостей книги «Мрія про Антарктиду», що є прикладом сучасної літератури non fiction. З’ясовано, чому дифузія жанрів складає частину аналізованої книги, та як автор поєднує в одному творі риси інших жанрів.Документ Проблеми зародження та становлення журналістської освіти в Одесі (моніторингове дослідження)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Іщенко, Олена Сергіївна; Ishchenko, Olena S.Об'єктом нашого дослідження є робочі навчальні плани; сайти факультетів/кафедр журналістики та реклами і зв’язків з громадськістю; враження студентів. Предмет нашого дослідження – проблеми зародження та становлення журналістської освіти в одеських університетах.Документ Рекламна майстерність(Назарчук С. Л., 2024) Житнікова, Ангеліна Віталіївна; Іщенко, Олена Сергіївна; Zhytnikova, Anhelina V.; Ishchenko, Olena S.Методичні вказівки містять мету та завдання курсу, тематику лабораторних робіт, індивідуальні завдання й питання для самоконтролю. З метою полегшення самостійного вивчення дисципліни наведено список рекомендованої літератури. Методичні вказівки призначені для здобувачів вищої освіти очної форми навчання, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика», освітньо-професійної програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю».Документ Репрезентація іміджу ведучого новин на сучасному українському телебаченні (на прикладі ведучих «ТСН» Святослава Гринчука та Наталії Островської)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Іщенко, Олена Сергіївна; Ishchenko, Olena S.У сучасному інформаційному просторі важливу роль відіграють телевізійні новини, які є найзатребуванішою формою поширення інформації, а відтак, важливе місце займають ведучі новин. Адже телеведучі прямо чи опосередковано мають вплив на глядача та виступають посередниками між аудиторією та журналістами. Дослідник М. Маргалик писав: «У випуску новин ми разом з новинами отримуємо деяку психологічну підтримку, чи навпаки, відчуваємо її відсутність. Ведучий – це таке обличчя, на яке хочеться дивитися ще раз» [5]. Реципієнт, у свою чергу, споживає ту ключову інформацію, яку подає ведучий через екран телевізора. Цей ланцюг, на нашу думку, є безперервним, особливо зараз, коли аудиторія потребує оперативної інформації від ведучих про головне, що відбувається в країні. У статті досліджено образ ведучого новин, його манеру викладу інформації, її доступність, а головне – особливості побудови іміджу. Було досліджено імідж Святослава Гринчука та Наталії Островської, які є одними з найупізнаваніших ведучих інформаційних новин на каналі «1+1», з метою кращого сприймання інформації, що носить новинний характер.