Перегляд за Автор "Holodenko, Iryna O."
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти в навчальному процесі в умовах дистанційного навчання(2023) Руснак, І. О.; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Holodenko, Iryna O.В умовах пандемії та в подальшому оголошенням воєнного стану вітчизняні заклади вищої освіти (далі – ЗВО) були змушені перейти на умови дистанційного та змішаного навчання. Тому питання якості освіти й потреби дотримуватися принципів академічної доброчесності є доволі актуальними, адже українські університети почали активно впроваджувати ці принципи.Документ Визначення підсудності розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби(Астропринт, 2015) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.Відповідно до статті 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.Документ Вимоги процесуального законодавства в частині участі експерта при проведенні судової експертизи з економічних питань(2019) Іванова, Т. В.; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.Доступне, справедливе та ефективне правосуддя є складовою частиною захисту прав і інтересів людини й громадянина у кожному демократичному суспільстві. Основним завданням суду є досягнення об’єктивного знання про фактичні обставини, що характерні для спірних правовідносин, і точно застосувати до встановлених юридичних фактів норму матеріального права.Документ Врегулювання спору за участі судді у цивільному судочинстві України(2022) Виходець, А.В.; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.Майже у всіх країнах світу судовий захист відноситься до найбільш поширених форм захисту прав і свобод, за допомогою якого можна вирішити спори (конфлікти), а також встановити істину і досягнути справедливості. Проте, із зарубіжного досвіду відомо, що є також і інші способи вирішення спорів між учасниками правовідносин, які виступають альтернативою судовому захисту. До таких способів належать: медіація, врегулювання спору за участю судді та інші. В Україні діє Рекомендація № R (98)1Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам щодо медіації в сімейних справах, яка ухвалена Комітетом Міністрів Ради Європи на 616 засіданні заступників міністрів 21 січня 1998 року. У нових редакціях Цивільного процесуального кодексу України (далі – ЦПК України), ГПК України та КАС України також передбачається такий спосіб вирішення конфлікту, який нещодавно був зовсім невідомим українському процесуальному законодавству. Мова йдеться про процедуру врегулювання спору за участю судді.Документ Вступ до освітнього процесу(2023) Токарчук, Людмила Михайлівна; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Tokarchuk, Liudmyla M.; Holodenko, Iryna O.Електронні методичні рекомендації розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, освітньо-професійної програми «Право», спеціальності 081 «Право». Електронні методичні рекомендації містять опис змісту навчальної дисципліни, перелік питань та методичні рекомендації для підготовки до практичних занять, пояснення до виконання практичних завдань та рекомендовану літературу до них.Документ Деякі питання щодо захисту житлових прав фізичних осіб(Астропринт, 2015) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Holodenko, Iryna O.; Голоденко, Ирина АлександровнаПраво на житло є одним з найбільш природних і невід’ємних прав людини. Стаття 47 Конституції України гарантує кожному право на житло, але це право, як і кожне інше, має преюдиціальне значення, якщо може бути реалізоване.Документ Договір про надання освітніх послуг у цивільному праві України(2017) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.Договір про надання освітніх послуг є одним із видів цивільно-правового договору. Відносини, які виникають в результаті його укладення, регулюються цивільним законодавством, законодавством про освіту, а також іншими відповідними підзаконними актами і локальними нормами освітніх організацій.Документ Доступність правосуддя як принцип організації та діяльності судової влади(2023) Шапкіна, Д. Є.; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Holodenko, Iryna O.Забезпечення принципу доступності правосуддя як принципу організації та діяльності судової влади є проявом демократії розвитку сучасної України. Найвагомішим аспектом організації судоустрою та здійснення судочинства є забезпечення права людини на звернення до суду з дотриманням усіх гарантій та прав, що загалом забезпечувало би право на справедливий судовий розгляд.Документ Електронне листування як доказ в цивільному судочинстві україни(2022) Артюшенко, А. А.; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.Жоден громадянин на сьогодні не уявляє своє життя без гаджетів та смартфонів. Листування та повідомлення здійснюються не в паперовому вигляді, а в електронному, що зумовлює неоднакове ставлення до використання електронних листів як доказів в цивільному судочинстві.Документ Електронне судочинство у цивільному процесі: досвід України та зарубіжних країн(2022) Мальцева, К.К.; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.На сьогоднішній день у період безперервного розвитку інформаційних технологій виникає питання електронного судочинства, яке є не просто майбутнім, а вже необхідністю сучасного суспільства. Основним чинником впровадження електронного судочинства є відмова від нескінченного паперового діловодства, що значно прискорить розгляд справи через обмін електронними документами між учасниками справи та судом.Документ Заклади вищої освіти, створені у формі приватного акціонерного товариства... (основні положення та питання захисту корпоративних прав)(2019) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.Реформування та розвиток сфери вищої освіти і науки в Україні є одним із пріоритетних напрямів розвитку нашої держави, що передбачає подальше вдосконалення системи безперервної освіти, підвищення доступності якісних освітніх послуг, підготовку висококваліфікованих кадрів у відповідності до сучасних потреб ринку праці.Документ Зміна та розірвання договору про надання освітніх послуг як правові наслідки його порушення(2020) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.Надання освітніх послуг є провідним напрямком діяльності закладів вищої освіти (далі – ЗВО). Зазначені послуги можуть надаватися, як за рахунок коштів із державного бюджету, так і за рахунок споживачів цієї послуги шляхом укладення відповідного договору. Цей договір є основою взаємовідносин між студентом та ЗВО, тому він повинен включати всі питання, які пов’язані не тільки з процесом навчання, але і з можливими правовими наслідками внесення змін та при розірванні договору.Документ К вопросу о государственной регистрации юридических лиц по законодательству Украины и Российской Федерации(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.; Голоденко, Iрина ОлександрiвнаУчастниками имущественных и личных неимущественных отношений, регулируемых действующим законодательством, кроме физических лиц, выступают различные организации — государственные, кооперативные, общественные, хозяйственные общества и другие организации. Для того, чтобы эти организации стали субъектами гражданских правоотношений, они должны быть юридическим лицом.Документ Колективний позов як нова форма позовного захисту в цивільному судочинстві України(2017) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Holodenko, Iryna O.; Голоденко, Ирина АлександровнаОстаннім часом в України особливої актуальності набули питання врегулювання механізму захисту праві інтересів значного кола осіб шляхом запровадження колективного позову в цивільне процесуальне законодавство.Документ Критерії оцінки електронних доказів у цивільному процесі(Олді плюс, 2024) Гаджула, В. В.; Голоденко, Ірина Олександрівна; Holodenko, Iryna O.Електронними доказами є інформація в електронній (цифровій) формі, що містить дані про обставини, що мають значення для справи, зокрема, електронні документи (в тому числі текстові документи, графічні зображення, плани, фотографії, відео- та звукозаписи тощо), вебсайти (сторінки), текстові, мультимедійні та голосові повідомлення, метадані, бази даних та інші дані в електронній формі. Такі дані можуть зберігатися, зокрема, на портативних пристроях (картах пам’яті, мобільних телефонах тощо), серверах, системах резервного копіювання, інших місцях збереження даних в електронній формі (у тому числі в мережі Інтернет) (ч. 1 ст. 100 ЦПК України). Отже, викладений у ЦПК перелік електронних доказів та їх носіїв не є вичерпним.Документ Навчальний посібник з дисципліни «Виконавче провадження» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 081 «Право»(2022) Токарчук, Людмила Михайлівна; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Булат, Наталія Миколаївна; Tokarchuk, Liudmyla M.; Holodenko, Iryna O.; Bulat, Nataliia M.У навчальному посібнику містяться матеріали, що відповідають вимогамдисципліни «Виконавче провадження»: перелік знань і вмінь, яких набуде здобувач у результаті вивчення кожної теми, розкриття основних питань кожної теми, питання для самоконтролю, перелік використаної та рекомендованої літератури.Навчальний посібник розрахований на здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 081 «Право» денного (заочного) відділення.Документ Оказание образовательных услуг в высших учебных заведениях в свете Болонского процесса(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Голоденко, Ирина Александровна; Holodenko, Iryna O.В последние десятилетия в Украине происходит реформирование высшего образования, что связано с внедрением Болонского процесса в систему образования. Болонский процесс в Украине официально начался 19 мая 2005 года с подписанием декларации на Бергенской конференции.Документ Оказание образовательных услуг в высших учебных заведениях в свете Болонского процесса(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Голоденко, Ирина Александровна; Голоденко, Iрина Олександрiвна; Holodenko, Iryna O.В последние десятилетия в Украине происходит реформирование высшего образования, что связано с внедрением Болонского процесса в систему образования. Болонский процесс в Украине официально начался 19 мая 2005 года с подписанием декларации на Бергенской конференции. Этим актом большинство европейских стран–участников Болонского процесса провозгласили создание единого европейского образовательного и научного пространства до 2010 года.Документ Оказание образовательных услуг заведениями высшего образования в условиях пандемии коронавирусного заболевания COVID‑19 (проблемные аспекты)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Корнеєва, Євгенія Михайлівна; Голоденко, Ирина Александровна; Корнеева, Евгения Михайловна; Holodenko, Iryna O.; Korneieva, Yevheniia M.Статья посвящена исследованию проблемных аспектов предоставления образовательных услуг заведениями высшего образования в условиях пандемии коронавирусного заболевания COVID‑19. Сделан вывод, что в условиях пандемии коронавирусного заболевания COVID‑19, в результате резкого перехода к дистанционному обучению, заведения высшего образования (как в Украине, так и во всем мире) столкнулись не только с трудностями по организации и проведению занятий в дистанционном режиме (включая технические и коммуникационные проблемы), но и с проблемой соблюдения баланса общественных интересов и принципа автономии высших учебных заведений. Акцентировано внимание на том, что решение проблем правового регулирования предоставления образовательных услуг в Украине, в условиях пандемии коронавирусного заболевания COVID‑19, должно осуществляться с учетом того, что активизация дистанционной формы обучения в Украине – это вынужденная мера, связанная с введением карантина, вызванных пандемией COVID‑19, а не стратегия повсеместного внедрения в образовательный процесс указанной формы обучения. Вместе с тем, поскольку в современном мире существует угроза возникновения новых пандемий, следует разработать и закрепить на законодательном уровне специальные нормы, направленные на урегулирование предоставления образовательных услуг заведениями высшего образования в условиях пандемии. Кроме того, сделан вывод о целесообразности принятия определенных мер, необходимых для успешной реализации дистанционных программ обучения в условиях безопасной цифровой среды, путем внесения соответствующих изменений в действующие нормативно-правовые акты Украины.Документ Организационно-правовые формы высших учебных заведений(2017) Голоденко, Iрина Олександрiвна; Holodenko, Iryna O.; Голоденко, Ирина АлександровнаОбразовательные учреждения выступают, в настоящее время, достаточно активам и субъектами различных по характеру общественных отношений. Причем, весьма значительная их часть составляет организационно-экономическую основу деятельности образовательных учреждений, предмет которых вызывает известные трудности в их регулировании, предполагающем применение норм различных отраслей права.