Логотип репозиторію
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Grigoraschenko, A. V."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Current state of scientific views on the psychological well-being of personality
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Кононенко, Оксана Ивановна; Кононенко, Оксана Іванівна; Kononenko, Oksana I.; Григоращенко, А. В.; Grigoraschenko, A. V.
    Psychological well-being is traditionally considered in the context of the problem of quality of life as its subjective component, the systemic quality of a person, which it acquires in the process of life; generalized and relatively stable experience, which is of particular importance for the individual; a person’s own attitude to his personality, life and processes that are important to him in terms of learned normative ideas about the external and internal environment; tolerance, as an integral psychological indicator of human life, reflecting the value aspects of his attitude to various spheres of his life, through a meta-implicative model of motivation to choose, which includes ideas about the well-being of the individual in relationships with the environment; the complex interplay of cultural, social, psychological, physical, economic, and spiritual factors. Science has studied the social and ontogenetic aspects of subjective well-being. However, despite the importance of this issue, science lacks a theoretical understanding of the subjective well-being of future psychologists, the links between the internal components of subjective well-being and its main psychological determinants are not identified. Thus, the theoretical and empirical data accumulated by modern psychological science on the subjective well-being of the individual can serve as a starting point in the initiated research.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості адаптації дітей в умовах війни та еміграції
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Кононенко, Оксана Іванівна; Григоращенко, Анжеліка Валеріївна; Kononenko, Oksana I.; Grigoraschenko, A. V.
    В статті зазначається, що не зважаючи на досить широке вивчення проблема дослідження особливостей психологічної адаптації дітей-емігрантів в сучасних умовах набуває особливої актуальності через війну, яка зараз триває в Україні. Міграційні процеси призводять до виникнення цілого комплексу проблем, що характеризуються певною специфікою та вимагають свого невідкладного та детального вирішення. У психологічній науці проблематика адаптації біженців і вимушених переселенців знайшла широке розповсюдження, але не зважаючи на досить широке вивчення проблема дослідження особливостей психологічної адаптації дітей-емігрантів в сучасних умовах набуває особливої актуальності. Мета статті – провести теоретичне та емпіричне дослідження психологічних особливостей адаптації дітей в умовах війни та еміграції. Адаптація дітей-емігрантів до умов нової країни залежить від різних факторів, таких як вік, стать, попередній досвід міжнародної мобільності, рівень підтримки від близьких та соціального середовища. На підставі проведеного дослідження, варто дійти висновку, що адаптація дітей в умовах еміграції є складним процесом, що вимагає спеціального уваги та підходу. Дослідження показали, що діти-емігранти мають свої унікальні психологічні особливості, пов'язані зі зміною середовища, культурного контексту та мовної ситуації. Важливо розробити методичні підходи та інструменти для вивчення та підтримки адаптації цих дітей, забезпечуючи їм психологічну підтримку та ресурси для успішної інтеграції. Порівняльний аналіз дітей-емігрантів та дітей, що навчаються на території України, дозволяє зрозуміти специфіку їхнього розвитку, виявити схожі та відмінні фактори адаптації, що можуть бути використані для побудови ефективних програм та підходів у сфері освіти та психологічної підтримки.

DSpace та ОНУ імені І.І.Мечникова copyright © 2009-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Форма зворотнього зв'язку