Педагогічні науки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки за Автор "Riabenko, Mykhailo I."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптація здобувачів вищої освіти у період воєнного стану(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Ніколаєв, О. О.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.Актуальність дослідження визначається тим фактом, що студенти в Україні, вперше у XXI столітті, вже третій рік поспіль, змушені здобувати освіту в умовах воєнного стану, який діє на території всієї країни. Постійна загроза життю та здоров'ю людей, здавалося б, відсунула необхідність отримувати знання на другий план. Однак, війна рано чи пізно закінчиться і доведеться задуматися про свій майбутній розвиток, побудову професійної кар'єри. Для цього потрібні навички та компетенції, які неможливо отримати без адаптації до освітнього процесу в умовах діючого воєнного стану вже сьогодні.Документ Методи інтерактивного навчання при вивченні української мови та літератури в сучасних закладах освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Трембус, В. О.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.Актуальність дослідження обраної теми визначається сукупністю декількох факторів, таких як постійна потреба у вдосконаленні методів навчання з метою забезпечення ефективного засвоєння матеріалу учнями, адаптацією освітнього процесу до нових вимог з урахуванням розвитку сучасних технологій, а також розвитком ІТ, який відкриває нові можливості для інтерактивного навчання.Документ Організація виховної та культурно-дозвіллєвої діяльності студентів(2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Організація виховної і культурно-дозвіллєвої діяльності студентів».Документ Освітня політика та соціально-правові засади управління закладом освіти(2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня навчання (денної та заочної форми навчання) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Освітня політика та соціально-правові засади управління закладом освіти».Документ Освітнє право та академічна доброчесність(2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, при вивченні дисципліни «Освітнє право та академічна доброчесність».Документ Переваги та недоліки штучного інтелекту в системі сучасного навчання гуманітарних наук(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Чехунова, Д. А.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.Поява штучного інтелекту (ШІ) залишила вагомий внесок у багатьох сферах людської діяльності, полегшила та прискорила процес роботи сучасної людини та продовжує впливати на її повсякденне життя і роботу. Одна зі сфер, де ШІ використовується, – це освіта, зокрема в системі гуманітарних наук. Стрімкий технологічний розвиток та підвищена зацікавленість до гуманітарних наук сприяють пошуку та виникненню нових методів, безповоротно змінюючи застарілі й несправні системи навчання.Документ Причини та наслідки вживання наркогенних речовин студентською молоддю(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бойко, В. В.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.В умовах воєнного стану, коли Україна зазнає суттєвих політичних, соціально–економічних зрушень в суспільному житті. Виникають все більше ситуацій пов'язаних зі стресом. Як наслідок все це може призвести до порушення соціальної адаптації, яке характеризується зловживанням однією або кількома психоактивними речовинами. В цей непростий час, особливу увагу, на наш погляд, необхідно приділити здоров’ю населення України, зокрема учнівської та студентської молоді. Щоб подолати такі складні проблеми, як паління тютюну, вживання алкогольних напоїв, наркотичних засобів, необхідно вивчити соціальні, біологічні та психологічні причини тютюнопаління, вживання алкоголю і наркотиків, створити систему профілактичних мір, націлену на протидію умовам та факторам вживанням наркогенних речовин студентською молоддю.Документ Протидія та попередження корупції у закладі вищої освіти(2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Протидія та попередження корупції у закладі вищої освіти».Документ Формування системи мотивації учасників освітнього процесу в управлінні закладом вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Петрова, К. С.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.Актуальність дослідження визначається тим, що мотивація працівників впливає на розвиток закладу освіти, якість освітніх послуг, задоволення потреб студентів і загальну репутацію закладу. Ефективна система мотивації допоможе залучати талановиті кадри, забезпечувати їхній професійний розвиток, підвищувати продуктивність працівників та знизити текучість кадрів. Це посилить рівень конкурентоспроможності закладу вищої освіти у сфері надання освітніх послуг.