Педагогічні науки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки за Автор "Pavlova, Valeriia V."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Андрагогіка(2023) Нагорна, Наталія Володимирівна; Павлова, Валерія Валеріївна; Nahorna, Nataliia V.; Pavlova, Valeriia V.Методичні рекомендації містять методичні матеріали до семінарських занять, рекомендацій до виконання практичних завдань та самостійної роботи, перелік питань до поточного контролю, теми для реферативних досліджень та рекомендована література. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Гейміфікація як засіб навчання студентів ЗВО(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Добринін, В. П.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.У зв'язку з швидким розвитком технологій та поширенням цифрових навчальних середовищ, парадигма навчання в закладах вищої освіти відчутно змінюється. Сучасні студенти, які виросли в епоху інформаційних технологій, вимагають більш інтерактивних та методів, що залучають до навчання. Від традиційних лекційних форматів до інтегрованих цифрових середовищ, де грає важливу роль гейміфікація.Документ Методика викладання у вищій школі(2023) Павлова, Валерія Валеріївна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Pavlova, Valeriia V.; Nahorna, Nataliia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до семінарських занять, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завданьДокумент Освітнє середовище ЗВО: складові компоненти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Пустовий, І. А.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження визначається проблемою створення освітнього середовища вищого навчального закладу, котре постає як певна система умов–ресурсів, які забезпечують якісну фахову освіту особистості. Дослідники зосереджують значні зусилля на вивченні такого феномену як освітнє середовище ЗВО.Документ Освітні вимірювання та статистичні методи обробки даних(2023) Павлова, Валерія Валеріївна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Pavlova, Valeriia V.; Nahorna, Nataliia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до практичних занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, методичні рекомендації до проведення практичних занять. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Педагогічна конфліктологія(Олді плюс, 2024) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до семінарських занять, практичні завдання та завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Педагогічні умови використання ділових ігор у закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Рабошапко, А. О.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.На сучасному етапі розвитку освітнього простору в Україні виникла гостра необхідність орієнтації змісту і технологій навчання на розвиток індивідуальності майбутніх фахівців, які б у максимальному ступені були б спрямовані на професійне вдосконалення під час фахової підготовки. Основне завдання освіти полягає у формуванні у майбутніх фахівців якостей, необхідних для життя в суспільстві та нових соціальних відносин. Забезпечити виконання цих завдань можливо за умови поєднання традиційних методик навчання із новітніми педагогічними технологіями, в тому числі ігровими, чим і визначається актуальність дослідження.Документ Проблеми диференційованого навчання на уроках іноземної мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Приказюк, А. Р.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження визначається тим, що педагогіка все частіше акцентує увагу на особистість здобувача освіти, відбувається перехід до варіативної, особистісно–орієнтованої моделі, яка зберігає усі норми та цілі навчання. Дітей не змушують адаптуватися до стандартних навчальних шаблонів, а навпаки – пристосовують шаблони до потреб учнів. Викладач іноземної мови може зіткнутися з різними проблемами під час диференційованого навчання. Педагог завжди знаходиться в активній роботі і в пошуку різнопланових підходів до навчальної групи для забезпечення ефективних результатів.Документ Розвиток дистанційного навчання в Україні(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Булаєнко, К. В.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження визначається стрімким розвитком дистанційної форми освіти, що розпочався під час пандемії COVID-19 і триває досі через воєнний стан. Технологічний прогрес створює сприятливі умови для впровадження дистанційного навчання в українській освіті. Його розвиток може мати значний соціальний та економічний вплив, а саме, збільшити доступність освіти та підвищити кваліфікацію педагогів. З огляду на те, що українська система освіти потребує модернізації, дистанційне навчання може стати важливим інструментом для цього процесу.Документ Роль ігрових технології в становленні педагогічної майстерності майбутнього викладача(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ларюкова, А. В.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження полягає в тому, що гра в історії людства постійно виконувала дуже важливу роль. Перш за все, вона була і буде однією з основних складових формування особистості, виховання людини–громадянина та завжди викликає зацікавленість у вивченні різного матеріалу. Ігри мають перспективу до змін, але їх мета та сутність залишається однаковою. По-друге, гра є соціальною потребою і виконує певні суспільні функції, а саме забезпечує передавання суспільДокумент Сутність методу конкретних ситуацій (case–study) як інноваційного методу навчання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Волкова, В. О.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження пояснюється тим, що в останні роки, відбуваються активні зміни у сфері освіти, що пов'язано з реформами, впровадженими Міністерством освіти і науки України. Відповідно до цих реформ старі методи навчання вдосконалюються чи замінюються іншими, більш актуальними та сучасними. В даних умовах у вчителів є досить широкий спектр доступних для використання методів навчання, але кожен з них має власні переваги та недоліки, а тому необхідно ознайомитись з кожним з них для більш якісного процесу навчання.Документ Сучасні освітні, інформаційні та цифрові технології(2023) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до семінарських занять, практичні завдання та завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Управління навчально-пізнавальною діяльністю магістрантів засобами коучингу(2020) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.; Павлова, Валерия Валериевна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.; Нагорная, Наталия ВладимировнаУ статті розглядається управління навчально-пізнавальною діяльністю магістрантів через застосування засобів коучингу. Визначається мета освітнього коучингу, як новітньої технології в процесі розвитку професійної компетентності та активізації пізнавальної мотивації магістрантів, спонуканні до самонавчання як засобу підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності магістрантів. Підкреслюється важливість кoучингу, що дає змогу пробудити особистий потенціал магістрантів, сформувати готовність до самостійної навчально-пізнавальної діяльності, вміння максимально використовувати ресурси для досягнення цілей, здатність без стороннього втручання здійснювати, коригувати та контролювати свою діяльність. Охарактеризовано особливості застосування технології коучингу у вищій школі на прикладі постановки SMART-мети в процесі викладання дисципліни «Сучасні освітні технології», з метою стимулювання самостійного пізнавального пошуку, прийняття рішень, розвитку відповідальності, впевненості у власних можливостях. Розглянуто коучинг, як технологію, що допомагає розвивати уявлення про себе як суб’єкта професійної діяльності, формувати потребу в особистісному i професійному самовдосконаленні впродовж життя.Документ Управління самостійною, проєктною та науково-дослідницькою діяльністю(2023) Нагорна, Наталія Володимирівна; Павлова, Валерія Валеріївна; Nahorna, Nataliia V.; Pavlova, Valeriia V.Методичні рекомендації містять методичні матеріали до семінарських занять, рекомендацій до виконання практичних завдань та самостійної роботи, перелік питань до поточного контролю, теми для реферативних досліджень та рекомендована література. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.