Статті та доповіді ФПСР, Соціальна робота
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ФПСР, Соціальна робота за Автор "Panasenko, Aleksei"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Технології створення сталих політичних зв’язків з громадськістю та ідей за допомогою соціальних мереж(Грані, 2021) Панасенко, Олексій; Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Panasenko, Aleksei; Khlivniuk, Tetiana P.В останні роки все очевиднішою стає ефективність політичних зв’язків із громадськістю у впливі на громадську думку та результати виборів. Прикладом можуть бути непередбачувана підтримка Дональда Трампа на президентських виборах у США, несподіване голосування за Brexit у Великобританії та перемога колишнього коміка Володимира Зеленського на виборах президента України. У дослідженнях політичних зв’язків з громадськістю існує невизначеність щодо впливу соціальних медіа та інших платформ комунікації в Інтернеті на створення стійких зв’язків між політичними суб’єктами та суспільством. Ціллю цього дослідження є розкриття та оцінку суті, методів і впливу механізму політичних зв’язків із громадськістю на суспільство в загалом, та в соціальних мережах зокрема. В якості основних методів цього дослідження використовувались статистичні дослідження та аналіз відкритих джерел. В якості прикладу вищезазначених політичних комунікацій, ми наведемо передвиборчу кампанію дійсного президента України, Володимира Зеленського, а саме її Facebook складову. Новизною цього дослідження є статистичний аналіз політичних технологій та оцінка їх впливу на суспільство, на сталі відносини між суспільством та політичними діячами, та їх впливу на формування сталих ідей. Висновки. Було виявлено що, сучасні методи політичного впливу потерпають значних змін. Дедалі більше соціальні медіа займають значну частину політичних комунікацій та формують ідеї, які у подальшому сприймаються та ретранслюються суспільством. В рамках цієї роботи встановлено основні механізми та технології, які сучасні політичні діячі використовують задля досягнення своїх політичних цілей. Було описано метод використання банеру на Facebook з метою формування політичної повістки, настроїв та ідей. Оцінено вплив використаних технологій, причини та наслідки використання цих технологій в середовищі соціальних мереж. Був проведен аналіз головної сторінки В. Зеленського у Facebook. Була дана оцінка використання політичних ідеї у передвиборчій кампанії 2019 року та утворення зв’язків з суспільством. Були виявлені показники росту популярності політичних ідей та ключові технології, які використовувалися для досягнення цієї цілі. Був виявлений ступінь засвоєння образу В. Зеленського, як президента у суспільстві. А також, була охарактеризований зростаючий тренд залученності Українського суспільства у політичне життя держави у період виборів.