Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФМФІТ (Фізичні науки)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФМФІТ (Фізичні науки) за Автор "Gotsulskyi, Volodymyr Ya."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні вказівки до розв'язання задач по темі "Кінематика, поступальний рух"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Гоцульський, Володимир Якович; Кондратьєв, Е. М.; Поліщук, Дмитро Дмитрович; Gotsulskyi, Volodymyr Ya.Вміння розв’язувати задачі дозволяє ясніше розуміти суть фізичних явищ, більш свідомо інтерпретувати прикладні питання теорії і впевненіше моделювати реальні події. Сам процес рішення задачі, в першому наближенні, методично повторює шлях науково-дослідної роботи і містить, нехай у спрощеній формі, всі етапи наукового дослідження: а) аналіз умови поставленої задачі; б) формування фізичної моделі; в) складання алгоритму рішення задачі і його реалізація (включаючи математичну модель та послідовність відповідних перетворень), г) вибір системи одиниць вимірювання та розрахунки; д) аналіз результатів та перевірка непротирічності отриманої формули і числових значень відомим, поведінки розв’язку в умовах на межах визначеності параметрів задачі та відповідність результатів уявленням здорового глузду. Кожен з цих етапів супроводжується контролем ходу рішення: знаходженням альтернативних способів, оптимізацією, перевіркою справедливості виконання окремих операцій, узгодженням розмірностей фізичних величин і т.п., що сприяє розвитку навичок критичного мислення й вмінню грамотно репрезентувати отримані результати...Документ Механіка(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Гоцульський, Володимир Якович; Поліщук, Дмитро Дмитрович; Копійка, Олександр Кузьмич; Gotsulskyi, Volodymyr Ya.; Kopiika, Oleksandr K.Основна мета вивчення курсу загальної фізики полягає в тому, щоб представити фізичну теорію (фізичну модель) як узагальнення спостережень, практичного досліду та експерименту. Тому курс загальної фізики, з одного боку, повинен являти собою фізичну теорію в адекватній математичній формі (математичну модель), а з іншого боку, цей курс є експериментальним і повинен ознайомити студентів з основними методиками експериментального дослідження, з головними методами точних вимірів фізичних величин, найпростішими методами обробки результатів експерименту та основних фізичних приладів. Курс загальної фізики повинен сформувати у студентів певні навички експериментальної роботи, навчити правильно виражати фізичні ідеї, кількісно формулювати й вирішувати фізичні завдання, оцінювати порядок фізичних величин. Програма курсу загальної фізики може бути виконана лише при повному і цілеспрямованому використанні лекцій, семінарських і лабораторних занять, а також часу для самостійної роботи студентів. У процесі проведення фізичного практикуму студент вчиться самостійно відтворювати і аналізувати основні фізичні явища, що сприяє більш глибокому розумінню теорії досліджуваного явища, знайомиться з найважливішими вимірювальними приладами, вчиться правильно вибирати методику експерименту та відповідні цій методиці експериментальні прилади, виховує в себе творче відношення до дослідницької роботи. Важливе значення має фізичний практикум і в активізації самостійної роботи студентів, у придбанні навичок самостійної роботи не тільки в лабораторіях практикуму, але й у процесі теоретичної підготовки до лабораторних робіт.