Педагогічні науки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки за Ключові слова "coaching"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління навчально-пізнавальною діяльністю магістрантів засобами коучингу(2020) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.; Павлова, Валерия Валериевна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.; Нагорная, Наталия ВладимировнаУ статті розглядається управління навчально-пізнавальною діяльністю магістрантів через застосування засобів коучингу. Визначається мета освітнього коучингу, як новітньої технології в процесі розвитку професійної компетентності та активізації пізнавальної мотивації магістрантів, спонуканні до самонавчання як засобу підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності магістрантів. Підкреслюється важливість кoучингу, що дає змогу пробудити особистий потенціал магістрантів, сформувати готовність до самостійної навчально-пізнавальної діяльності, вміння максимально використовувати ресурси для досягнення цілей, здатність без стороннього втручання здійснювати, коригувати та контролювати свою діяльність. Охарактеризовано особливості застосування технології коучингу у вищій школі на прикладі постановки SMART-мети в процесі викладання дисципліни «Сучасні освітні технології», з метою стимулювання самостійного пізнавального пошуку, прийняття рішень, розвитку відповідальності, впевненості у власних можливостях. Розглянуто коучинг, як технологію, що допомагає розвивати уявлення про себе як суб’єкта професійної діяльності, формувати потребу в особистісному i професійному самовдосконаленні впродовж життя.