Перегляд за Автор "Tykhomirov, Pavlo"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Системна методологія як інструмент дослідження соціальної реклами(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Тихомірова, Фарiда Ахнявівна; Тихоміров, Павло; Тихомирова, Фарида Ахняновна; Тихомиров, Павел; Tykhomirova, Farida A.; Tykhomirov, PavloСоціальну рекламу розглянуто як систему з точки зору загальної параметричної теорії систем. А. І.Уйомова. Системна інтерпретація знань про складні об’єкти найбільш адекватна характеру їхнього функціонування та розвитку. Відповідно до того, що реклама набуває все більшої ваги у сфері масових комунікацій, вона починає цікавити науковців як система, що функціонує за власними законами й використовує задля досягнення поставленої комунікаторами мети здавна відомі прийоми апелювання до людської психіки на свідомому та підсвідомому рівнях. Так, останнім часом до реклами застосовують підходи, засновані на витлумаченні її як знакової системи зі своїми засобами віддзеркалення та трактування дійсності.