Перегляд за Автор "Tsokur, Olha S."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Емоційне вигорання викладачів та методи його діагностики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бандус, Н. О.; Цокур, Ольга Степанівна; Tsokur, Olha S.Актуальність досліджуваної проблеми зумовлена тим, що представники педагогічних професій найбільш страждають від емоційного вигорання, яке призводить до деформації їхньої педагогічної свідомості, втрати мотивації та почуття задоволеності своєю працею, погіршення психічного і фізичного здоров’я, руйнуванню позитивних стосунків з суб’єктами освітнього середовища та оточуючими. Через це, конкретизація сутності феномена емоційного вигорання та способів його діагности складає мету нашого дослідження, оскільки це може допомогти педагогічним працівникам, зокрема, викладачам ЗВО, зрозуміти, як запобігти цьому стану та як зменшити його негативний вплив на їхню професійно–педагогічну діяльність.Документ Залучення студентів до пізнання тендерних характеристик особистості методами психологічної самодіагностики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Цокур, Ольга Степанівна; Цокур, Ольга Степановна; Tsokur, Olha S.Інтеграція тендерного підходу в національну систему вищої педагогічної освіти на сучасному етапі є вкрай необхідною, оскільки тендерна збалансованість в українському суспільстві є одним із індикаторів його визнання як розвиненої держави, що стоїть перед європейським вибором. Тому вже зараз постає нагальна необхідність забезпечення тендерної рівності в нашому суспільстві, що вимагає нового світогляду, відповідно до якого стереотипне сприйняття жінок і чоловіків має бути замінене ідеєю розвитку їхнього особистісного потенціалу. Інтеграція тендерного підходу в сучасну вищу педагогічну освіту, як засвідчують провідні науковці-гендерологи (Т. Говорун, Т. Дороніна, О. Кікінежді, І. Кльоціна, В. Кравець та ін.), надасть реальну можливість майбутнім фахівцям сфери освітніх послуг через кваліфіковане розуміння його сутності з повагою ставитись як до рівноправного розкриття людиною свого особистісного потенціалу, так і до рівної можливості його реалізації незалежно від статі.Документ Методичні вказівки щодо виконання дипломної роботи магістра спец. 011 "Освітні, педагогічні науки"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Цокур, Ольга Степанівна; Цокур, Ольга Степановна; Tsokur, Olha S.Методичні вказівки щодо виконання дипломної роботи магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»Документ Організаційні засади виробничої (педагогічної) практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 035 - Філологія(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Цокур, Ольга Степанівна; Цокур, Ольга Степановна; Tsokur, Olha S.Виробнича (педагогічна) практика здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, будучи спрямованою на закріплення знань, умінь та навичок, отриманих у процесі теоретичного навчання психолого-педагогічних та фахових дисциплін, визнається обов’язковою компонентою професійно педагогічної підготовки висококваліфікованих фахівців спеціальності 035 Філологія, оскільки націлена на формування їхньої мобільності й конкурентоспроможності на вітчизняному та європейському ринках праці, зокрема, шляхом успішного працевлаштування в сфері освітніх послуг закладів загальної середньої освіти.Документ Студентство як предмет дослідження й виховання сучасного викладача вищої школи(Одесский национальный университет имени И. И. Мечникова, 2010) Цокур, Ольга Степанівна; Цокур, Ольга Степановна; Tsokur, Olha S.Українське студентство займає в наступний час особливе положення в соціальній структурі нашого суспільства. Разом з тим, зміни державно-політичного й соціально-економічного устрою в Україні утворили принципово відмінну від попередніх часів ситуацію у сфері вищої освіти, що зумовлено розпадом основних цілеутворюючих елементів виховної політики та цінностей, наслідком чого є різке падіння моральності, зріст недісциплінованості й агресії, статева розпуста, алкоголізм, наркоманія, злочинність. Цілеспрямоване виховання студентства значно ускладнює у нашій країні непослідовність державної політики щодо його гуманістичного розвитку, а також відсутність у вищих навчальних закладах дієвої концепції виховної роботи зі студентами нової формації. Через це педагогіка як мистецтво гуманістичного виховання й всебічного соціокультурного розвитку студентської молоді на всіх рівнях організації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу здебільшого підмінена дидактикою, що розриває природну єдність системи навчання і виховання.Документ Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації(2018) Аннєнкова, Ірина Петрівна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Железняк, Олексій Валерійович; Картель, Т. М.; Кузнецова, Н. В.; Нагорна, Наталія Володимирівна; Павлова, Валерія Валеріївна; Прокоф'єва, Любов Борисівна; Рябенко, Михайло Іванович; Цокур, Ольга Степанівна; Шуппе, Л. В.; Vieilandie, Liliia V.-V.; Nahorna, Nataliia V.; Pavlova, Valeriia V.; Prokofyeva, Lyubov B.; Riabenko, Mykhailo I.; Tsokur, Olha S.У монографії представлено результати науково-дослідної роботи викладачів та пошукачів кафедри педагогіки ОНУ ім. I I. Мечникова, спрямованої на вияв особливостей сучасного стану та перспектив розвитку університетської педагогічної освіти в умовах глобалізації. Конкретизовано національні особливості прояву світових тенденцій щодо університетизації педагогічної освіти, встановлено спільні й відмінні тенденції в реалізації її сучасних моделей, з'ясовано інноваційно-технологічні засади моніторингу якості професійної діяльності викладачів. Обгрунтовано, що класичний університет є провідним учасником й організаційним посередником інтеграції освітніх і наукових структур із виробництвом, культурними установами, владними структурами, продемонстровано його соціальну місію і роль в процесі підготовки нового покоління науково-педагогічних кадрів через магістратуру Для науковців, докторантів, аспірантів, магістрів, професорсько-викладацького складу закладів вищої освіти з метою модернізації змісту, форм і методів професійно- педагогічної підготовки майбутніх фахівців сфери вищої освіти.Документ Щодо провідних тенденцій в організації професійної підготовки перекладачів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Цокур, Ольга Степанівна; Гульпа, А.С.; Цокур, Ольга Степановна; Tsokur, Olha S.Згідно стратегії перспективного розвитку освіти в нашій державі, висвітленої в Законах України «Про вищу освіту» (2014 р.), «Про освіту» (2017 р.), пріоритетним напрямом діяльності закладів вищої освіти є підготовка висококваліфікованих та професійно компетентних фахівців, здатних в умовах сучасного інформаційного суспільства до творчої самореалізації, постійного вдосконалення й професійного саморозвитку. При цьому, підготовка компетентних перекладачів займає одне із чильних місць в рамках іншомовної філологічної освіти здобувачів, що зумовлено потребами міжкультурної співпраці та спілкування.Документ Індивідуальні чинники психологічної готовності здобувачів вищої освіти до інноваційного навчання(2022) Цокур, Ольга Степанівна; Tsokur, Olha S.Постановка проблеми. Серед пріоритетних напрямів державної політики в контексті інтеграції вітчизняної системи вищої освіти до європейського та світового освітньо-дослідницького простору визначено проблеми постійного підвищення якості підготовки випускників, модернізації її змісту, методів та форм на основі впровадження нових технологій та освітніх інновацій.