Перегляд за Автор "Suvorovska, Olha L."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Новий концептуальний підхід до укладання прикладних ландшафтних карт сільськогосподарського призначення(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2003) Пилипенко, Галина Павлівна; Суворовська, Ольга Леонідівна; Пилипенко, Галина Павловна; Суворовская, Ольга Леонидовна; Pylypenko, Halyna P.; Suvorovska, Olha L.Представлена нова методологічна концепція моделювання прикладних агроландшафтних карт. Головна орієнтація таких карт на фахівця з агроекології і агробізнесу визначила провідні принципи сугестивного картографування: стадійність пошарового розкриття наукового синтезу видів агро-ландшафтів; мультисенсорність селективних вперше запропонованих значків-поліграм, які дають можливість послідовно розкрити інтеграцію складових агроландшафтів; регламентація графо- лінгвістичного формування світогляду користувача карт. Акцент ставиться на виключну можливість зведення аналізу складного різногалузевого аналітичного матеріалу в зміст прикладної агроландшафтної карти.Документ ПРОДУКТИВНО-СИНТЕТИЧНИЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ ГЕОГРАФІВ(Астропринт, 2007) Пилипенко, Галина Павлівна; Суворовська, Ольга Леонідівна; Пилипенко, Галина Павловна; Суворовская, Ольга Леонидовна; Pylypenko, Halyna P.; Suvorovska, Olha L.Окреслена актуальна проблема посилення творчої складової в навчальному процесі вищої школи. Аналізується сучасний стан підготовки фахівців. Запропоновані заходи розвитку активності, майстерності, винахідливості, здібності до творчого розкриття географічної особистості, організації продуктивно- синтетичного рівня навчання. З’ясована необхідність поширення принципів демократизації, свободи висловлювання, вміння аргументац ії, впровадження в навчальний процес елементів евристичного навчання. Визначені пріоритетні напрямки оволодіння картографічною мовою спі- лкування географів — геопросторовий картографічний спосіб мислення, картографічний метод набуття нових знань, застосування екстраполяційнопрогностичних методів, апроксимаційних підходів. Очерчена актуальная проблема усиления творческой составляющей в учебном процессе высшей школы. Анализируется современное состояние подготовки специалистов. Предложены мероприятия развития активности, искусной изобретательности, способности к творческому поиску географической личности, подготовки производительно-синтетического уровня обучения. Выяснена необходимость распространения принципов демократизации, свободы высказывания, умение аргументации, внедрения в учебный процесс эвристического обучения. Определены приоритетные направления овладения картографическим языком общения географов — геопространственный картографический способ мышления, картографический метод приобретения новых знаний, применение экстраполяционно-прогностических методов, апроксимационных подходов. The Outlined actual problem of the reinforcement creative forming in scholastic process of the high school. The modern condition of preparation specialist is analysed. The Offered actions of the development to activities, mastery, inventiveness, abilities to creative searching for of the geographical personality, preparation production-synthetic level of the education. Realized need of the spreading principle to democratizations, liberties of the utterance, skill to argumentations, introduction in scholastic process of the heuristic education. They Are Determined priority directions of the mastering by cartographic language of the contact geographer — geospace cartographic way of the thinking, cartographic method of acquisition of the new know ledges, using extrapolation-prognostic of the methods, approximate approach.Документ Продуктивно-синтетичний рівень підготовки географів(Астропринт, 2007) Пилипенко, Галина Павлівна; Суворовська, Ольга Леонідівна; Пилипенко, Галина Павловна; Суворовская, Ольга Леонидовна; Pylypenko, Halyna P.; Suvorovska, Olha L.Окреслена актуальна проблема посилення творчої складової в навчальному процесі вищої школи. Аналізується сучасний стан підготовки фахівців. Запропоновані заходи розвитку активності, майстерності, винахідливості, здібності до творчого розкриття географічної особистості, організації про- дуктивно-синтетичного рівня навчання. З’ясована необхідність поширен- ня принципів демократизації, свободи висловлювання, вміння аргумента- ції, впровадження в навчальний процес елементів евристичного навчання. Визначені пріоритетні напрямки оволодіння картографічною мовою спі- лкування географів — геопросторовий картографічний спосіб мислення, картографічний метод набуття нових знань, застосування екстраполяційно-прогностичних методів, апроксимаційних підходів.Документ Сучасні тенденції розвитку прикладного ландшафтного картографування(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Пилипенко, Галина Павлівна; Пилипенко, Галина Павловна; Pylypenko, Halyna P.; Суворовська, Ольга Леонідівна; Суворовская, Ольга Леонидовна; Suvorovska, Olha L.Поставлена актуальна проблема посилення географічної складової в узгодженні стратегій ринкових відносин з тенденціями глобальної екології. Розглянуті директивні правові документи формування національної екологічної політики. Обґрунтовується впровадження географічного менеджменту у виборі приоритетних напрямків розвитку довкілля. Розглядаються можливості картографічного модернізму у відображенні ландшафтного різноманіття засобами багатоплановості і поліфонії, уніфікації графічного зображення типових ландшафтів — залишкових природних, регулятивних, релаксованих, конфліктних. Пропонується конструювання регламентованих легенд ландшафтних карт та їх нового концептуального висвітлення за призначенням: директивні, констатаційні, рекомендаційні, превентивні, провокаційні, пропагандистські та рекламні.