Перегляд за Автор "Pogribna, Olena D."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Психолого-педагогічні засади об’єктивності оцінювання вчителем успішності навчальної діяльності школярів»(Астропринт, 2002) Погрібна, Олена Дмитрівна; Погребная, Елена Дмитриевна; Pogribna, Olena D.Дисертація присвячена дослідженню проблем формування та функціонування механізму оцінювання успішності шкільної діяльності, формування шкільної відмітки як об’єктивного показника рівня навчання та як цінності у свідомості педагога та учня. У роботі визначена значущість впливу психологічних, особистісних особливостей учнів та педагогів на об’єктивність та значення шкільних відміток для учасників педагогічного процесу, розроблені методичні принципи, що підвищують ефективність оцінювання в педагогічній практиці. У дослідженні обгрунтовується оригінальна гіпотеза, яка визначає відмітку інтегральним показником, що відбиває не тільки рівень знань учнів, але й наявність у вчителів суб’єктивних шкал оцінювання та психологічної стійкості учнів до ситуації опитування. Дослідження доводить, що суб’єктивізм вчителів та стійкість учнів визначено низкою особистісних особливостей і тактикою (стилем) оціночної діяльності вчителя. Розроблено оригінальну методику опитування та анкетування вчителів, учнів та їхніх батьків.