Перегляд за Автор "Novikova, Natalya V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Наочно» значить «зрозуміло»: залучення методу наочності у викладанні граматики в початковій школі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Морозова, Ірина Борисівна; Новікова, Наталія Василівна; Морозова, Ирина Борисовна; Новикова, Наталия Васильевна; Morozova, Iryna B.; Novikova, Natalya V.Метою статті є дослідження проблем, пов’язаних із використанням наочності як ефективного методу для навчання граматики іноземної та рідної мов у початковій школі. Візуальні складові в галузі викладання грамати- ки — це картинки, анімація, картки, короткі фільми, скетчі та ін. Використання такої наочності в навчанні іноземної мови є актуальною практикою в нашій країні та за кордоном. Актуальність проблеми застосування різних видів на- очності в початковій школі підтверджена стійким інтересом учителів до методу візуалізації та позитивними результа- тами, що гарантує такий методичний підхід, а також, на жаль, недостатньою кількістю потрібних граматичних вправ та інструкцій, розроблених згідно з цим підходом до навчання граматики. Об’єктом статті є психологічна складова методу візуалізації граматики в початковій школі. Предметом дослідження обрано різні види наочного матеріалу, якими користуються вчителі в процесі пояснення та закріплення правил граматики для школярів початкових класів. Результатом роботи є виокремлення найбільш ефективних видів наочності, що використовуються у процесі навчання граматики в початковій школі. Автори статті переконливо доводять, що візуалізація різних аспектів граматики шля- хом використання образів з улюблених казок і мультфільмів є набагато ефективнішим підходом до тренування й опану- вання граматичними компетенціями, ніж суто вербальне пояснення вчителем граматичного матеріалу. На наступному етапі роботи автори статті планують проаналізувати можливі шляхи використання комп’ютерних ігор і коміксів як продуктивних засобів оптимізації навчання англійської граматики.