Перегляд за Автор "Kuznietsova, Galyna P."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ English for Students of Physics and Astronomy. Part 1. Mechanics, Thermodynamics and Molecular Physics(Олді плюс, 2024) Кузнєцова, Галина Петрівна; Kuznietsova, Galyna P.Методичні вказівки до практичних занять містять тексти за спеціальністю, списки слів та термінів, вправи для виконання практичних завдань, теми для обговорювання.Документ English for students of Physics and Astronomy. Part 2. Electricity and Magnetism, Optics, Atomic and Nuclear Physics(Олді плюс, 2025) Кузнєцова, Галина Петрівна; Kuznietsova, Galyna P.Методичні вказівки до практичних занять містять тексти за спеціальністю, списки слів та термінів, вправи для виконання практичних завдань, теми для обговорювання.Документ Вплив нових технологій на методику навчання англійської мови у вищій школі(Гельветика, 2023) Набока, Олена Миколаївна; Кузнєцова, Галина Петрівна; Яскевич, Ольга; Naboka, Olena M.; Kuznietsova, Galyna P.; Yaskevych, OlhaСучасний світ характеризується бурхливим розвитком технологій, які мають значний вплив на всі сфери суспільного життя, в тому числі і на освіту. Використання нових технологій у вищій школі має ряд переваг, які можуть сприяти підвищенню ефективності навчання англійської мови. Однією з основних переваг є розширення доступу до навчального матеріалу. Нові технології дозволяють викладачам і студентам використовувати широкий спектр навчального матеріалу, включаючи тексти, відео, аудіозаписів, а також інтерактивні програми та симуляції. Це дозволяє значно підвищити ефективність навчання, зробити його більш цікавим і захоплюючим. Іншою перевагою є можливість індивідуалізації навчання. Нові технології дозволяють викладачам створювати індивідуальні навчальні траєкторії для кожного студента, враховуючи його рівень підготовки, інтереси та потреби. Це сприяє підвищенню мотивації студентів до навчання і забезпечує більш якісне засвоєння матеріалу. Третя перевага полягає в посиленні комунікативної спрямованості навчання. Нові технології дозволяють студентам взаємодіяти з носіями мови з усього світу в реальному часі. Це сприяє розвитку комунікативних навичок, необхідних для успішної професійної діяльності. Використання нових технологій у вищій школі має ряд особливостей, які необхідно враховувати. По-перше, для ефективного використання нових технологій викладачі повинні мати необхідні знання та навички. По-друге, не існує єдиного підходу до вибору нових технологій для навчання англійської мови у вищій школі. Важливо враховувати специфіку навчального закладу, рівень підготовки студентів і цілі навчання. По-третє, для досягнення найкращих результатів важливо використовувати нові технології комплексно, поєднуючи їх з традиційними методами навчання. В цілому, використання нових технологій у вищій школі є необхідним для забезпечення ефективного навчання англійської мови. Нові технології дозволяють розширити доступ до навчального матеріалу, підвищити індивідуальну спрямованість навчання і посилити комунікативну спрямованість навчання.Документ Особливості викладання англійської мови на технічних факультетах у сучасних умовах(Гельветика, 2024) Воробієнко, Петро; Кузнєцова, Галина Петрівна; Vorobienko, Petro; Kuznietsova, Galyna P.У статті узагальнено досвід упровадження системи оволодіння англійською мовою в Одеській національній академії зв’язку. Коротко наведено діяльність освітнього середовища, органів державної влади і зарубіжних організацій, яка спрямована на створення умов упровадження англійської мови в Україні. Приведено вимоги до системи оволодіння англійською мовою, яка впроваджена в Одеській національній академії зв’язку (ОНАЗ), а саме: створення англомовного середовища, викладання англійської мови і фахових предметів на високому рівні як із погляду мови, так і фаху, забезпечення повним набором навчальної літератури, стимулювання викладачів і студентів. Наведено заходи, за допомогою яких реалізуються вимоги. Англомовне середовище створювалося не лише за рахунок викладання англійської мови професійного спрямування, а й усіх предметів англійською мовою, малокомплектних груп, активної участі викладачів і студентів в організації міжнародних заходів, проведення студентських конференцій, конкурсів, хакатонів тощо, участі у програмах мобільності студентів та подвійних дипломів. Високий рівень викладання забезпечувався створенням якісного колективу викладачів за рахунок їх попередньої дворічної підготовки і залученням викладачів – носіїв англійської мови. Методичне забезпечення навчального процесу створювалося викладачами з використання сучасних зарубіжних методик. Використовувались усі види стимулювання викладачів і студентів: моральне, соціальне й матеріальне. Визначено деякі заходи, які необхідні для підвищення результативності оволодіння англійською мовою. Підкреслено необхідність вивчати і розвивати українську мову.