Перегляд за Автор "Kutuza, Natalya V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сугестивна ефективність рекламних слоганів: експериментальне дослідження(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Кутуза, Наталя Валеріївна; Кутуза, Наталья Валерьевна; Kutuza, Natalya V.Статтю присвячено дослідженню сугестивного потенціалу рекламних слоганів за допомогою психолінгвістичних методів семантичного диференціала (фактор «оцінка») та вільного асоціативного експерименту. Стимулами в експериментах слугували слогани комерційної, політичної і соціальної реклами як текстові гештальти. Деякі результати проведених експериментів стали підґрунтям «Короткого асоціативного словника рекламних слоганів».