Перегляд за Автор "Kniazieva, Olena V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дитинство як об’єкт соціологічного дослідження(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Понуренко, Аліна Юріївна; Ponurenko, Alina; Князєва, Олена Володимирівна; Князева, Елена Владимировна; Kniazieva, Olena V.Діти - головний, визначальний елемент розвитку будь-якої країни. Від їх стану залежать кількісні та якісні характеристики майбутнього населення, його соціально-демографічна структура і соціально-психологічні особливості. У дитячому віці закладаються основні елементи особистості, що впливають в подальшому на його життя як дорослої людини. Children is an important and determinative element of development of any country. Quantitative and qualitative characteristics of the future population, its sociodemographic structure and psychosocial features depend on children's state. At the childish age inside a person form the basic personal characteristics which hereafter have an influence on him in adulthood. Children's state concerns the most actual questions of the research because the age and social vulnerability of children determine the state depended on adults. At the same time children is creativity and intellect of a country and requires the responsible treatment from adults and also considered measures system which is aimed at the security of their lives and development. Childhood is the most important component of every person's life. It is formed and supported by society in general, also by country and family. Despite the fact how precious for society children is, there are some problems such as childish poverty and orphanage which demand more attention from the government.Документ Мультфільм як ретранслятор ґендерних стереотипів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Сіможенко, Катерина Володимирівна; Simozhenko, K.; Князєва, Олена Володимирівна; Князева, Елена Владимировна; Kniazieva, Olena V.У статті проаналізовані гендерні стереотипи, зображені в мультфільмах. Особлива увага приділяється аналізу характеристик маскулінності-фемінності героїв і їх соціальних ролей. Socialization is the lifelong process of inheriting and disseminating cultural norms, customs, values and social roles. One of the agents of socialization is media, including animation cartoons, which influence the way children think by reflecting social norms. Cartoons demonstrate cultural values and skills as well as broadcast cultural stereotypes. So the subject of the article are the gender patterns of behavior and social roles of the characters of children's popular cartoons. In this paper, we analyze which of gender stereotypes are presented in animated cartoons. In our research we examined ten of the most popular cartoons by rating of the website kinopoisk.ru. For the analysis of the components of the plot we use morphogenetic analysis of Vladimir Propp, which is based on the finding of functions and attributes of the characters. Special attention is paid to the analysis of the characteristics of masculinityfemininity of characters and their social roles. It was found that gender representation in cartoons had considerable imbalance. Also, distribution of social roles is unevenly, because most of the female characters are involved in the family and domestic sphere, while most of men are involved in the professional sphere. But we come to the conclusion that majority of characters have signs of androgyny, because men and women are endowed with traits of both types of gender. So we certain that the differences between men and women are constructed in cartoons and are not related to their biological and essential characteristics, and they reproduce the stereotype of the dominant role of men and of passive role of women.Документ Особливості соціалізації дітей в інтернатних закладах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Понуренко, Аліна Юріївна; Князєва, Олена Володимирівна; Князева, Елена Владимировна; Kniazieva, Olena V.В статті розглядаються особливості соціалізації дітей в інтернатних закладах України на прикладі Кілійської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату (з дефектами розумового розвитку) в Одеській області. Автор аналізує процес соціалізації, визначає чинники успішної соціалізації, причини розвитку асоціальної поведінки. Особливої уваги у статті зазнав аналіз ролі сім’ї в успішній соціальній адаптації У статті звертається увага на зростання асоціальної поведінки людей через кризові явища у створенні механізмів успішної соціалізації і адаптації дітей-сиріт та соціальних сиріт в Україні. У статті доводиться, що школа-інтернат має створити умови повноцінної «сімейної» соціалізації у «поза сімейних умовах». Автор вказує на актуальну потребу втілення успішного західноєвропейського досвіду соціалізації дітей в інтернатних умовах,створення системи соціального супроводу дітей- сиріт та дітей, які залишилися без батьківського піклування.Документ «Постправда», інформаційні маніпуляції і політика протидії інформаційним загрозам(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Знаменська, Еліна Євгенівна; Znamenska, Elina Ye.; Князєва, Олена Володимирівна; Князева, Елена Владимировна; Kniazieva, Olena V.У статті розглядаються проблеми постправди та основні інформаційні маніпуляції. Проаналізовано теоретичні підходи до визначення сутності поняття «постправда», та охарактеризована політика протидії інформаційним загрозам.Документ Ставлення до мігрантів в Європі та Україні: порівняльний аналіз (за даними ESS 2012, 2016 рр.)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Князєва, Олена Володимирівна; Долженко, Лідія Миколаївна; Князева, Елена Владимировна; Долженко, Лидия Николаевна; Kniazieva, Olena V.; Dolzhenko, Lidiia M.Проблеми, пов’язані з міграцією, зокрема інтеграція мігрантів в приймаючій країні, актуальні для багатьох країн, у тому числі і для України. Цю проблему яскраво ілюструє європейська міграційна криза, що з’явилась в 2015 році. Тому в статті автори спираються на дані моніторингу порівняльного європейського дослідження (ESS) 2012 року (останній рік за участю України) і 2016 року (рік після міграційної кризи). Основна увага у цій роботі приділена розгляду установок населення країн-учасниць проекту ESS до зовнішньої міграції. На підставі порівняння середніх значень складена типологія країн по відношенню до мігрантів.Документ Трудова міграція як фактор соціального сирітства в Україні(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Долженко, Л. М.; Dolzhenko, N. Lydia; Князєва, Олена Володимирівна; Князева, Елена Владимировна; Kniazieva, Olena V.Розглянуто проблему трудової міграції як фактору соціального сирітства в Україні, здійснено аналіз поглядів вчених різних сфер науки щодо соціального сирітства, розкрито основні причини соціального сирітства, простежено трудову міграцію українського населення та як вона впливає на дитину та суспільство. На основі вивчення було запропоновано ряд заходів щодо покращення становища дітей трудових мігрантів. The article deals with the problem of labor migration as a factor of social orphanhood in Ukraine, analyzes the points of view of scientists from different fields of science in relation to social orphanhood, reveals the main causes of child abandonment, and traces labor migration of the Ukrainian population and how it affects the child and society. Based on the study, a number of measures were proposed on how to improve the situation of migrant workers’ children.