Перегляд за Автор "Khumarova, N. I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого- економічної діяльності в умовах інклюзивної економіки вражень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Садченко, Олена Василівна; Хумарова, Н. І.; Садченко, Елена Васильевна; Хумарова, Н. И.; Sadchenko, Olena V.; Khumarova, N. I.У статті розглядаються питання маркетингових інновацій в умовах інклюзивної економіки вражень. Метою є досягнення сталого розвитку суспільства, в якому задоволення екологічних, економічних і соціальних потреб здійснюється збалансовано. При визначенні інноваційних маркетингових підходів в статті розглянуто ринковий простір, що складається із взаємозв’язаних, в той же час таких, що володіють певною самостійністю, спеціалізованих ринків. Досліджено інноваційні маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого- економічної діяльності в контексті інклюзивної економіки вражень, які можуть бути використані як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності екологічно чистих товарів (послуг і умов) України.Документ Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Садченко, Олена Василівна; Хумарова, Н. І.; Садченко, Елена Васильевна; Хумарова, Н. И.; Sadchenko, Olena V.; Khumarova, N. I.У статті розглядаються питання теоретико-методологічних основ маркетингу цінностей товарів і услуг економіки вражень в еколого-інноваційному просторі. Досліджено основні напрямки політики маркетингу-вражень, які мають бути спрямовані, з одного боку, на всебічний облік бажань споживача щодо властивостей пропонованого товару/послуги, а з іншого – на посилення його конкуренто- спроможності. Розглянуто принципи маркетингу послуг-вражень. Запропоновано два напрямки розвитку маркетингу економіки вражень. Визначено основні цілі маркетингу послуг від враження.