Перегляд за Автор "Karpenko, Miroslava V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гетевський образ природи в контексті поняття протофеномену(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Карпенко, Мирослава Вікторівна; Karpenko, Miroslava V.Все своє життя Гете був одержимий прагненням пізнати таємниці природи. Природу він сприймав як живу, доцільно влаштовану єдність, що містить в собі безліч одиничних явищ (феноменів). Він вбачав в ній те, що відповідало його внутрішньому світу, його духу.Документ П. А. Флоренский и Гёте: мифосимвол или протофеномен?(Одесский национальный университет имени И. И. Мечникова, 2008) Погорелов, Олег; Карпенко, Мирослава Вікторівна; Karpenko, Miroslava V.Согласно одному из определений гения, гений – это великая идея, возникшая в молодые годы и осуществленная в зрелом возрасте. Личность П. А. Флоренского полностью соответствует этому определению. Свое самое раннее восприятие мира он определяет как интуицию, которая, по его словам, «была и есть то таинственное высвечивание действительности иными мирами – просвечивание сквозь действительность иных миров, которое дается осязать, видеть, нюхать, вкушать, настолько оно определенное».Документ Філософія. Змістовий модуль 1. Світоглядна природа філософії. Тема 1. Предмет філософії, склад проблем і основні розділи(Астропринт, 2023) Карпенко, Мирослава Вікторівна; Karpenko, Miroslava V.У запропонованому виданні подано роз’яснення з першої теми першого змістового модулю дисципліни «Філософія». Робоча програма дисципліни «Філософія» укладена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 035 Філологія. Метою навчальної дисципліни «Філософія» є розширення світогляду здобувачів вищої освіти у сфері духовної культури, розкриття світоглядної природи філософського знання, визначення місця і значущості філософського знання в контексті духовного буття людини.Документ Цільне життя: історія людства у світлі принципу всеєдності В. С. Соловйова(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Карпенко, Мирослава Вікторівна; Karpenko, Miroslava V.В. С. Соловйов створює своє філософське вчення на основі принципу всеєдності та доповнює його філософським спогляданням троїчності. Універсальність троїчності привноситься сюди через філософське тлумачення догмату троїчності. Томаш Шпідлік пише: «Святое Триединство лучше всего выражает воззрения русских мыслителей». Так, буття має три модуси (воля, уявлення, почуття), діяльність – три основні сфери (життя, знання, творчість) і навіть позитивна всеєдність, яка є сутністю Всеєдиного Сущого, має три образи: Благо, Істина, Краса. Звертаючи увагу на універсальний характер всеєдності, В. С. Соловйов пише, що «если в нравственной области (для воли) всеединством есть абсолютное благо, если в области познавательной (для ума) оно есть абсолютная истина, то осуществление всеединства (…) в области материального бытия есть абсолютная красота» .