Перегляд за Автор "Ivanova, Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Herbier de l'Université Nationale 1 .1. Metchnikov D’Odessa: collection de Michel Gandoger(2019) Kovalenko, Svitlana H.; Bondarenko, Olena Yu.; Vasylieva, Tetiana V.; Ivanova, Nataliia; Бондаренко, Олена Юріївна; Васильєва, Тетяна Володимирівна; Бондаренко, Елена Юрьевна; Васильева, Татьяна ВладимировнаL'Herbier de l'Université Nationale I.I. Metchnikov d'Odessa (MSUD) constitué de plus de 13 000 spécimens dont les plus anciens datent du XVIIF siècle est considéré comme un patrimoine national de l'Ukraine en 2004. MSUD conserve les collections de plantes historiques importantes parmi lesquelles on distingue L'Herbier d'E.E. Lindemann représentant l'ensemble des collections rassemblées par les plus grands botanistes du XIXe siècle ou/et issus de divers échanges entre les chercheurs : M. Gandoger, L. Rabenchorst, K. Benitz, Ed. Lindemann, Em. Lindemann, P. Schesterikow, etc.Документ Міждисциплінарна інтеграція у процесі викладання гуманітарних дисциплін в закладах вищої освіти(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2024) Марчук, Ірина; Нагорна, Наталія Володимирівна; Іванова, Наталія; Marchuk, Iryna; Nahorna, Nataliia V.; Ivanova, NataliiaУ статті висвітлено результати дослідження з вивчення проблеми актуальності міждисциплінарної інтеграції у процесі викладання гуманітарних дисциплін в закладах вищої освіти. Міждисциплінарна інтеграція виступає потужним засобом для реалізації стратегічної мети професійно орієнтованої підготовки – формування особистості як сучасного професіонала. Засвідчено ефективність зазначеного підходу. Дефіновано ключові складники інтегративного підходу до навчання майбутніх фахівців, а саме: дидактично-методичний, результативно-діяльнісний, змістовний. Окреслено принципи вказаного підходу та визначено шляхи його практичної реалізації. Констатовано взаємозвʼязок між базовими і прикладними знаннями, а також сформудьовано критерії для вибору оптимального співвідношення між спеціальними та гуманітарними дисциплінами.