Перегляд за Автор "Ivanova, I. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження модульної технології при вивченні якісного аналізу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2001) Малахова, Наталія Михайлівна; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Іванова, І. В.; Малахова, Наталия Михайловна; Чеботарёв, Александр Николаевич; Иванова, И. В.; Malakhova, Natalia N.; Chebotaryov, Oleksandr M.; Ivanova, I. V.Проведене дослідження присвячене розробці модульної програми вивчення студентами II курсу хімічного факультету розділу “Якісний аналіз” з фундаментальної дисціпліни “Аналітична хімія”. Розроблена нами програма складається з двох модулів: навчального та операційного. Кожен модуль являє собою цільовий план дій (програма вивчення навчальних елементів), інформаційні блоки (навчальний зміст) і методичний посібник для досягнення поставлених цілей. У статті наводяться приклади інформаційних блоків з обох модулів, принципи їх розробки та використання.Документ Медико-психологічні проблеми студентів вищих навчальних закладів(Астропринт, 2008) Іванова, І. В.; Гвоздій, Свiтлана Петрiвна; Иванова, И. В.; Гвоздий, Светлана Петровна; Ivanova, I. V.; Gvozdii, Svitlana P.У статті наведені результати досліджень фізичного і психічного здоров’я студентів. Виявлені: «редукція професійних обов’язків», «психосоматичні і психовегетативн і порушення», «резистенція» та «виснаження» як фази емоційного вигорання. Результати дослідження свідчать про значні порушення у стані психоемоційного здоров’я студентів, які посилюються протягом навчання в університеті. В статье приведены результаты исследований физического и психического здоровья студентов. Выявлены: "редукция профессиональных обязанностей", "психосоматические и психовегетативные нарушени", "резистенция" и "истощение" как фазы эмоционального выгорания. результаты исследования свидетельствуют о значительных нарушениях в психоэмоциональном здоровье студентов, которые усиливаются на протяжении обучения в университете. The results of researches of physical and mental health of the students are presented in the article. It has been exposed “reduction of professional duties”, psychosomatic and psychovegetative violations, “resistance” and “exhaustion” as phases of the emotional burning down. The research results testify to considerable disorders in the psychical and mental health of the students, they are increasing during studying at university.Документ Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонськогопроцесу(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2008) Іванова, І. В.; Гвоздій, Свiтлана Петрiвна; Полiщук, Любов Миронiвна; Иванова, И. В.; Гвоздий, Светлана Петровна; Полищук, Любовь Мироновна; Ivanova, I. V.; Gvozdii, Svitlana P.; Polishchuk, Liubov M.У статті розглядаються основні психофізіологічні характеристики студентів, які обумовлюють їх придатність до навчання у вищому навчальному закладі в період запровадження Болонського процесу. Запропоновані заходи щодо профілактики стресових станів, попередження агресивних настроїв та збереження здоров’я студентів: аутотренінгові, медитативні та релаксаційні техніки; фізичні вправи, розвантаження зорового апарату, аромотерапія тощо.