Перегляд за Автор "Gorlova, Olena P."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концептуальні підходи до фармацевтичного маркетингу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Садченко, Олена Василівна; Робул, Юрій Володимирович; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Горлова, О. П.; Sadchenko, Olena V.; Robul, Yuriy V.; Lytvynenko, Kateryna O.; Gorlova, Olena P.У статті розглядаються питання концептуальних підходів до фармацевтичного маркетингу та проблеми підвищення його ефективності з урахуванням особливостей. Обґрунтовано наукові засади організації маркетингового менеджменту в фармації, які призводять до якісних та кількісних змін керованого об’єкта. Встановлено особливості впливу процесів маркетингу в глобальному та локальному вимірах на стан соціальних, економічних підсистем у контексті забезпечення їхнього сталого розвитку. Виділено п’ять груп управлінських ресурсів у фармації, що мають власні інструменти та методи.