Перегляд за Автор "Chekh, Natalia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Нефотографічне»: Сергій Братков та Борис Михайлов(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Чех, Наталя; Chekh, NataliaУ статті проаналізовано ігрові передумови створення, способи здійснення та умови сприйняття творів Б. Михайлова та С. Браткова — мультимедійних інсталяцій «Жертва богу війни» та «Скринька для трьох літер», представлених у виставковому проєкті «Алхімічна капітуляція» Центру сучасного мистецтва Сороса в Севастополі в липні 1994 року. В результаті дослідження виявлено, С. Братков та Б. Михайлов обрали в якості художньої мови для проєкту «Алхімічна капітуляція» «нефотографічне» — мову карнавальних форм та карнавальних символів. Мультимедійна інсталяція «Жертва богу війни» поєднує в собі такі форми народної сміхової карнавальної культури: театрально-видовищні форми – гепенінг, зафіксований на відео, та три арт-об’єкти – асамбляжі, що були створені на основі фотографічних зображень. Мультимедійна інсталяція «Скринька для трьох літер» поєднує в собі різні форми народної сміхової карнавальної культури: театрально-видовищні форми – гепенінг, зафіксований на відео, артоб’єкти (скринька, дошка тощо); словесно- сміховий твір – пародійне висловлювання на дошці, а також одну з форм фамільярно-майданного мовлення. В обох інсталяціях міфологія матріархату отримує своє узагальнення та завершення в амбівалентному образі Великої матері – Матері–Землі. Автору вдалося показати застосовність концепції «народной сміхової культури» М. М. Бахтіна, а також герменевтики античного міфу О. Ф. Лосєва, тощо як критичних дискурсів для аналізу творів й проектів сучасного мистецтва на прикладі проекта киевского ЦСМС «Алхімічна капітуляція» (1994).