Перегляд за Автор "Barabash, Olga Yu."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу гендерних відмінностей на рівень задоволеністю браком(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Барабаш, Ольга Юріївна; Барабаш, Ольга Юрьевна; Barabash, Olga Yu.Представлено аналіз головних підходів до аналізу проблеми задоволеності шлюбом. Чинниками задоволеності шлюбом є психологічна сумісність партнерів, відповідність його рольовим очікуванням.Документ Діагностика творчих здібностей учнів у процесі навчання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Барабаш, Ольга Юріївна; Барабаш, Ольга Юрьевна; Barabash, Olga Yu.Розвиток активної творчої особистості - одна з найважливіших проблем психологічної та педагогічної теорії і практики. Ідея навчання, орієнтованого на підтримку і розвиток творчого потенціалу, лежить в основі відповіді на пекуче питання: як вчити дітей, починаючи з ранніх віку, щоб не погасити іскру творчості, закладену в кожній дитині спочатку?Документ Особенности проявления творческих способностей подростков в обогащенной образовательной среде(2013) Барабаш, Ольга Юрьевна; Барабаш, Ольга Юріївна; Barabash, Olga Yu.В статье представлены результаты исследования креативных тенденций личности подросткового возраста в обогащенной образовательной среде. Проводился анализ динамики показателей личностной креативности, характеристик креативных проявлений и самооценки креативности в зависимости от типа образовательной среды. Показано, что субъектный компонент образовательной среды, который реализуется во взаимодействии между субъектами образовательного процесса является наиболее важным фактором в развитии креативности школьника-подросткаДокумент Особенности проявления творческих способностей подростков в обогащенной образовательной среде(2013) Барабаш, Ольга Юріївна; Барабаш, Ольга Юрьевна; Barabash, Olga Yu.В статье представлены результаты исследования креативных тенденций личности подросткового возраста в обогащенной образовательной среде. Проводился анализ динамики показателей личностной креативности, характеристик креативных проявлений и самооценки креативности в зависимости от типа образовательной среды. Показано, что субъектный компонент образовательной среды, который реализуется во взаимодействии между субъектами образовательного процесса является наиболее важным фактором в развитии креативности школьника-подростка.Документ Особливості діагностики творчого мислення школярів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Барабаш, Ольга Юріївна; Барабаш, Ольга Юрьевна; Barabash, Olga Yu.У роботі дан теоретико-психологический аналіз і узагальнення психологопедагогичного досвіду з проблеми діагностики і розвитку творчого потенціалу учнів. У рамках даного дослідження розвиток творчого потенціалу розглядується як реалізація людиною власної індивідуальності. На основі теоретичного аналізу проблеми представлені діагностичні методики для дослідження творчого мислення, які підтвердили свою прогностичну цінність: тест творчого мислення П. Торренса і тест «Прогресивні матриці Равена».Представлені результати дослідження.Документ Реалізація у групі творчого потенціалу особистості(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Барабаш, Ольга Юріївна; Барабаш, Ольга Юрьевна; Barabash, Olga Yu.Проблема реалізації творчого потенціалу особистості, творчої продуктивності привертала увагу мислителів багатьох епох світової культури й у цей час не втратила своєї актуальності. Зростаючий науковий інтерес обумовлено процесом гуманізації сучасного суспільства.