Геолого-географічний факультет
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Геолого-географічний факультет by Author "Артеменко, Дмитро Анатолійович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка комплексу просування туристичного продукту шляхом застосування соціальної мережі Instagram(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Артеменко, Дмитро АнатолійовичОсновою, що поєднує діяльність людей, бізнесу, туристичних організацій та держави як суб'єктів туристичної галузі, є інформаційне туристичне середовище. Існування проблем у туристичній сфері України нині підтверджується недостатнім рівнем використання новітніх інформаційних технологій у сфері туризму, особливо низьким рівнем розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури. Інтернет – найактуальніший і найпопулярніший рекламний майданчик у світі, а саме: онлайн-маркетинг та соціальні мережі, які активно використовують як рядові споживачі, так і туристичні агенції, оператори, національні корпорації та інші туристичні компанії. Інтернет став одним із основних носіїв рекламної інформації, адже сьогодні більшість потенційних клієнтів шукають інформацію про майбутній відпочинок на онлайн-платформах. Соціальні мережі — потужний рекламний інструмент, який приваблює багатомільйонну аудиторію та дає туристичним компаніям миттєвий доступ до потенційних туристів, скорочуючи витрати та збільшуючи прибуток. Така ситуація вимагає вивчення можливостей соціальних мереж щодо просування продукту туристичної компанії. Останнім часом з'являється все більше публікацій про широке впровадження інтернет-технологій у діяльність туристичних агенцій. Мета кваліфікаційної роботи – описати та створити комплекс просування туристичного продукту з використанням соціальної мережі Instagram (на прикладі туристичної агенції «7 Days Trip»).