Педагогічні науки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки за Автор "Prokofyeva, Lyubov B."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Географія світової культури та мистецтва(2023) Прокоф'єва, Любов Борисівна; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять питання для обговорення на семінарських заняття, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Дистанційна освіта в сучасній освітній діяльності(2023) Прокоф'єва, Любов Борисівна; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять питання для обговорення на семінарських заняття, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Основи анімаційної діяльності(2023) Прокоф'єва, Любов Борисівна; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять питання для обговорення на семінарських заняття, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Особливості впровадження проєктної технології навчання у вищій школі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Новак, З. І.; Прокоф'єва, Любов Борисівна; Prokofyeva, Lyubov B.Перехід на компетентнісну парадигму освіти вимагає від освітнього процесу спрямованість освітнього середовища на формування компетенцій (комплексів знань, вмінь та навичок, особистісних конструктів), на забезпечення здобувачів здатністю (за рахунок отриманих компетенцій) до адаптації у професійній діяльності, створення освітнього контенту максимально наближеного до професійних проблем. Це призводить до постійного оновлення методів, впровадження нових технологій навчання, серед яких діяльнісні та групові методи навчання, практико-орієнтовані та імітаційно-ігрові.Документ Педагогіка та психологія вищої школи(2023) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Прокоф'єва, Любов Борисівна; Vieilandie, Liliia V.-V.; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, методичні рекомендації до проведення різних форм семінарських занять – тренінгові заняття, використання методики «Ток-шоу» та інше. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки», здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Педагогічна інноватика та майстерність викладача(2023) Прокоф'єва, Любов Борисівна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Prokofyeva, Lyubov B.; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять питання для обговорення на семінарських заняття, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Теорія і практика зовнішнього незалежного оцінювання(2023) Прокоф'єва, Любов Борисівна; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять питання для обговорення на семінарських заняття, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Тренінгові технології у вищій школі(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Прокоф'єва, Любов Борисівна; Vieilandie, Liliia V.-V.; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, питання для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Управлінські технології як напрям теоретичних пошуків і практичних експериментів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Перегенчук, І. В.; Прокоф'єва, Любов Борисівна; Prokofyeva, Lyubov B.Управління закладами освіти різних типів, шляхи впровадження теоретичних знань у повсякденну практику управління має спиратися на основні законодавчі документи, які стосуються системи освіти, прав і обов’язків суб’єктів освітнього процесу.Документ Історія, концепції та інновації в галузі освіти та педагогіки(2023) Прокоф'єва, Любов Борисівна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Prokofyeva, Lyubov B.; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять питання для обговорення на семінарських заняття, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.