Визуальное в культурсоциологических концепциях современноео общества

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Современное общество будет рассматриваться здесь как контекст и результат социального действия и взаимодействия, опосредованного социально значимыми символами, культурными навыками, личностными и групповыми позициями. Кроме того, признак современности будет нести еще и характеристики основных качеств окружающей нас реальности — образность, зрелищность, коммуникативность, виртуальность и, конечно же, визуальность. В связи с этим теоретические концепции, которые представляют общество через призму медиакультуры, и есть предмет данной научной рефлексии.
Сучасне суспільство буде розглядатись як контекст і результат соціальної дії та взаємодії, опосередкованої суспільно значимими символами, культурними навичками, особистими та груповими позиціями. Окрім того, ознаки сучасності будуть співзвучні з характеристиками основних рис оточуючої нас дійсності — образністю, видовищністю, комунікативністю, віртуальністю, і звичайно візуальністю. В зв’язку з цим теоретичні концепції, що розглядають суспільство через призму медіакультури, і є предметом даної научної рефлексії.
Modern society is considered here as the context and the result of social action and interaction mediated by socially significant symbols, cultural skills, personal and group positions. In addition, a sign of modernity will be have more basic qualities and characteristics of the surrounding reality — imagery, spectaculararity, commu¬nication, virtual, and, of course, visual. In this regard, the theoretical concepts that represent society through the prism of media culture are the subject of this scientific reflection.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2013.
Ключові слова
медиакультура, зрелищность, коммуникация, миф, медіакультура, видовищність, комунікація, міф, media culture, spectaculararity, communication, myth
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
DOI
ORCID:
УДК