Психологічні особливості дітей із затримкою психічного розвитку
Вантажиться...
Файли
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Стаття присвячена психолого-педагогічному аналізу стану проблеми дослідження особистості дитини із затримкою психічного розвитку у зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Показано, що дітям із ЗПР притаманні такі специфічні особливості, як знижена пізнавальна активність, розпад
інтелектуальної продуктивності, слабкість пізнавальних інтересів, обмеженість, вибірковість знань та уявлень про оточуюче, несформованість навичок спілкування, ускладнених мовленнєвою патологією, що позначаються на їх розвитку, навчанні та соціальній адаптації тощо
Статья посвящена психолого-педагогическому анализу состояния проблемы исследования личности ребенка с задержкой психического развития в зарубежной и отечественной психологической науке. Показано, что детям с ЗПР присущи такие специфические особенности, как сниженная познавательная активность, распад интеллектуальной производительности, слабость познавательных интересов, ограниченность, выборочность знаний и представлений об окружающем, несформированность навыков общения, усложненных языковой патологией, что отражается наих развитии, учебе и социальной адаптации и т.п.
The article is devoted the psychological analysis of the state of problem of research of personality of child time-lagged psychical development in foreign and domestic psychological science. It is rotined that with ZPR such specific features as mionectic cognitive activity, disintegration of the intellectual productivity, weakness of cognitive interests, narrow-mindedness, selectivity of knowledges and pictures are inherent the children of circumferential, unformed of skills of intercourse,complicated language pathology, that affects their development, studies and social adaptation etc.
Статья посвящена психолого-педагогическому анализу состояния проблемы исследования личности ребенка с задержкой психического развития в зарубежной и отечественной психологической науке. Показано, что детям с ЗПР присущи такие специфические особенности, как сниженная познавательная активность, распад интеллектуальной производительности, слабость познавательных интересов, ограниченность, выборочность знаний и представлений об окружающем, несформированность навыков общения, усложненных языковой патологией, что отражается наих развитии, учебе и социальной адаптации и т.п.
The article is devoted the psychological analysis of the state of problem of research of personality of child time-lagged psychical development in foreign and domestic psychological science. It is rotined that with ZPR such specific features as mionectic cognitive activity, disintegration of the intellectual productivity, weakness of cognitive interests, narrow-mindedness, selectivity of knowledges and pictures are inherent the children of circumferential, unformed of skills of intercourse,complicated language pathology, that affects their development, studies and social adaptation etc.
Опис
Ключові слова
онтогенез, затримка психічного розвитку (ЗПР), дефіцитарність окремих психічних функцій, онтогенез, задержка психического развития (ЗПР), дефицитарность отдельных психических функций, ontogenesis, delay of psychical development, defisit of separate psychical functions
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald