Феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников

Abstract
Изучен феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников. В рамках Шведско-Украинского проекта SEYLE были обследованы ученики десяти школ Одессы. В результате исследования выявлено, что с психологическим буллингом сталкивается почти половина опрошенных, тогда как с физическим — гораздо меньше.
Вивчено феномен булінгу в контексті психічного здоров’я старшокласників. У рамках Шведсько-Українського проекту SEYLE було обстежено учнів десяти шкіл Одеси. У результаті дослідження виявлено, що з психологічним булінгом стикається майже половина опитаних, тоді як із фізичним — значно менше.
The phenomenon of bullying was investigated in the context of mental health in upper-formers. The pupils of ten Odessa schools were observed within the Swedish-Ukrainian project SEYLE. The study revealed that the psychological bullying faced by almost half of the surveyed pupils faced psychological bullying, while much smaller number of respondents faced physical bullying.
Description
Keywords
подростки, агрессивное поведение, психическое здоровье, буллинг, родительское участие, підлітки, агресивна поведінка, психічне здоров’я, булінг, батьківська участь, adolescents, aggressive behavior, mental health, bullying, parental involvement
Citation
Медична психологія
DOI
ORCID:
УДК