Перегляд за Автор "Sakharova, S. O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічний аналіз бізнесмоделей інноваційного розвитку(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Рудінська, Олена Володимирівна; Барон, Р. Д.; Сахарова, С. О.; Яков, Я. М.; Рудинская, Елена Владимировна; Яков, С. М.; Rudinska, Olena V.; Baron, R. D.; Sakharova, S. O.; Yakov, S. M.У статті досліджено стратегічні підходи щодо аналізу зовнішніх і внутрішніх чинників бізнес-концепції, що дає можливість сформулювати подальші тактичні і стратегічний цілі, а також скорегувати початкове бачення, врівноважити його з конкретними існуючими фактами в умовах високої невизначеності. Здійснено порівняльний аналіз зовнішніх і внутрішніх чинників класичних бізнесмоделей. Визначено переваги та недоліки обраних методів бізнес-моделювання інноваційного розвитку. Розглянуто, проведено якісний аналіз таких бізнес-моделей як SNWаналіз, SWOT- аналіз, матриця MCC. Надано оцінку методики з точки зору оптимізації впровадження в умовах інноваційного простору «світу VUCA» - світу відсутності орієнтирів. Акцентується увага, що на вимоги світу VUCА, більш універсальними можна назвати SWOT- аналіз і матрицю MCC. SNW- аналіз варто розглядати як глибоке і детальне опрацювання результатів SWOT- аналізу.