Управління потенціалом торгової марки в контексті маркетингу інновацій

Ескіз недоступний
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасному швидкоплинному та високо конкурентному ринковому середовищі синергія між управлінням брендом та інноваційним маркетингом стає критичном чинником успіху для бізнесу. Розвиток технологій, зміни в споживчих вподобаннях та поширення цифрових платформ вимагають переосмислення традиційних маркетингових парадигм.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, бакалавр, маркетинг інновацій, ефективність брендингу, торгова марка, управління, розвиток бренду, потенціал
Бібліографічний опис
Виноградова, А. В. Управління потенціалом торгової марки в контексті маркетингу інновацій = Managing brand potential in the context of innovation marketing : кваліфікаційна робота бакалавра / А. В. Виноградова. – Одеса, 2024. – 75 с.
DOI
ORCID:
УДК