Маркетингове планування в промислових підприємствах

Ескіз
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У теперішніх ринкових умовах перед суб’єктами господарювання виникає потреба у більш активному використанні маркетингових інструментів та підвищені ефективності маркетингової діяльності, що обумовлює необхідність її організації та планування. У всіх сферах і на всіх рівнях управління, в тому числі і під час прийняття маркетингових рішень, потрібна підготовка та впорядкування дій щодо визначення цілей, засобів і заходів, які повинні забезпечувати виробництво та реалізацію продукції чи послуг, спрямованих на задоволення наявного попиту та перспективних потреб споживачів. Тому серед чисельних проблем пошуку ефективних механізмів функціонування підприємства, достатньо гостро стає саме питання удосконалення інструментів та підходів до управління, однією з функцій якого є планування
Опис
Ключові слова
маркетингове планування, промислові підприэмства
Бібліографічний опис
Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді [Електронний ресурс] : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 трав. 2018 р., Харків) : збірник / Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі [та ін.]; редкол. О. І. Черевко. – Електрон. кн. – Харків : Харківський держ. ун-т харч. та торг. (ХДУХТ), 2018. – 444 с.
DOI
ORCID:
УДК