Проблеми сучасного літературознавства
Постійне посилання зібрання
Галузь і проблематика: літературознавство; проблеми історії та теорії літератури, поетики, порівняльного літературознавства.
Сайт видання: http://psl.onu.edu.ua
Переглянути
Перегляд Проблеми сучасного літературознавства за Автор "Kovalenko, Alla F."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Авангардні експерименти в українській нарисистиці 1930-х рр. (на прикладі подорожнього нарису Д. Бузька та Гео Шкурупія «старим Дніпром в останній раз »)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Коваленко, Алла Федосіївна; Коваленко, Алла Федосеевна; Kovalenko, Alla F.У статті проаналізовано подорожній нарис Д. Бузька та Гео Шкурупія «Старим Дніпром в останній раз», який став результатом експериментів футуристів на межі журналістики й публіцистики, «фактової літератури» й художньої літератури. В досліджуваному нарисі продемонстровано погляд щодо функціональності тексту, гібридизації нерозвиненого на той час жанру репортажу й подорожнього нарису, використання факту в літературі, способів його інтерпретації, співвідношення документалізму й образності, використання нових формальних засобів.Документ Комунікативні аспекти публіцистики Є. Сверстюка: стратегії, тактики, вплив(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Коваленко, Алла Федосіївна; Коваленко, Алла Федосеевна; Kovalenko, Alla F.Об’єктом дослідження стала збірка публіцистичних текстів Є. Сверстюка «Блудні сини України», в якій було порушено ряд проблем: знецінення слова, осмислення ролі шістдесятників та дисидентів у формуванні української історії й культури, свободи думки, самовизначення українців у період незалежності, проблеми української церкви тощо. Виділено дві комунікативні стратегії: 1) основна — активізації мислення; 2) допоміжна — формування нової позиції. Вони демонструють цілеспрямований вплив, що здійснюється переважно шляхом звернення до вічних істин, аргументації, емоцій, історичної перспективи, масштабності. Автор прагне змусити читацьку аудиторію переосмислити історію, навколишню дійсність, переглянути цінності, думати про майбутнє, емоційно та морально вдосконалюватися. Така мета досягається завдяки різним тактикам, комунікативним ходом, техніці НЛП, наявності потужного суб’єктивного фактора та маніпулятивних тактик і стратегій, реалізованих шляхом культивування християнської віри, демонстрації власної глибокої віри й націоналістичних переконань українців.