Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.2020-11-282020-11-282020Матеріали 75-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова, (Одеса, 25–27 листоп. 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29682Сучасні глобальні трансформації бізнес-середовища суттєво впливають на формування причинно-наслідкового погляду на концептуальну логіку еволюції етапів розвитку маркетингу XXI та необхідність пошуку й впровадження ефективних підходів до управління маркетинговими проектами.ukпортальний підхідуправліннямаркетинговий проектОсобливості портального підходу в управлінні маркетинговими проектамиArticle