Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаСинявська, Олена ОлександрівнаСинявская, Елена АлександровнаSyniavska, Olena O.Vieilandie, Liliia V.-V.2020-08-042020-08-042020Організація педагогічної практики : метод. рек. для студентів здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти спеціальностей 032 «Історія та археологія» та 033 «Філософія» / Л. В.-В. Вєйландє, О. О. Синявська. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2020. – 30 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28394Педагогічна практика є важливою складовою освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальностями 032 «Історія та археологія» та 033 «Філософія». Практика має предметно-фахове спрямування, яке передбачає тісну співпрацю студентів-практикантів з досвідченими вчителями- предметниками і викладачами університету; забезпечує ґрунтовну фахову та методичну підготовку майбутніх спеціалістів, поглиблюючи та інтегруючи набуті знання з фахових курсів, курсів психолого-педагогічного циклу та методики викладання. Педагогічну практику студенти факультету історії та філософії проходять: Спеціальність 032 «Історія та археологія» – на 3 і 4 курсі денної форми навчання і на 5 курсі заочної форми навчання. Спеціальність 033 «Філософія» – на 4 курсі денної форми навчання і на 5 курсі заочної форми навчання. Метою педагогічної практики є опанування студентами сучасних методів і форм організації навчально-виховного процесу в середніх навчальних закладах різних типів, формування у них знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних для професійної діяльності умовах, виховання потреби систематично поповнювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності.ukпедагогічна практикаІсторія та археологіяпідведення підсумківконтрольоцінюванняОрганізація педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітиLearning Object