Селезньова, Ольга ОлександрівнаСелезнева, Ольга АлександровнаSeleznova, Olha O.2020-11-022020-11-022020Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., (Одеса, 24–25 верес. 2020 р.). – Одеса : ОНПУ ТЕС, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29403В умовах сьогодення, коли маркетинг існує на межі традиційного та цифрового, питання візуального мерчандайзингу торкається не лише стаціонарних, а й також інтернет-магазинів. Він повинен адаптуватися та підлаштовуватися під поведінку та потреби споживачів. Метою маркетингу виступає не стільки здійснення купівлі товару, скільки досягнення лояльності клієнтів. А зручність купівлі (частиною якої виступає мерчандайзинг), рівень якості обслуговування, ціна, якість виступають запорукою здійснення повторної купівлі та передумовою формування лояльності.ukвізуальний мерчандайзингкомерційний простірлояльністьклієнтМісце візуального мерчандайзингу у процесі формування лояльності клієнтівArticle