Євдокимова, Інна ОлександрівнаЕвдокимова, Инна АлександровнаYevdokymova, Inna O.2015-03-132015-03-132012Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/6054У статті розглянуто рекламний дискурс, підходи до вивчення мовленнєвих масок, зокрема види мовленнєвих масок на телебаченні. Досліджуються просодичні засоби розповідних, питальних та спонукальних речень, які сприяють передачі мовленнєвої маски дружнього порадника. Здійснено перцептивний аналіз темпу, тонального рівня, діапазону, перед’ядерного контуру, термінального тону.В статье рассматривается рекламный дискурс, подходы к изучению речевых масок, в частности виды масок на телевидении. Исследуются просодические средства повествовательных, вопросительных и побудительных предложений, которые способствуют передаче маски дружеского советчика.The article deals with advertisement discourse, approaches to the analysis of speech masks, namely the speech masks on TV. The author analysis of prosodic means of statements, questions and commands forming the mask of a friendly adviser.ukрекламний дискурсмовленнєва маскапросодичний засібдружній порадникрекламный дискурсмаска дружеского советчикапросодические средстваadvertisement discoursemask of friendly adviserprosodic meansПросодичні засоби відображення мовленнєвої маски дружнього порадника у телевізійній рекламіПросодические средства отражения речевой маски дружеского советчика в телевизионной рекламеProsodic means of expressing of friendly adviser speech mask in TV advertisementsArticle