Чернявська, Тетяна ПавлівнаКравченко, О О.Chernyavska, Tetyana P.2024-06-082024-06-082023Чернявська Т. П. Психологічні чинники успішності навчання та їх зв'язок з інтелектуальним потенціалом студентів / Т. П. Чернявська, О. О. Кравченко // Mechanisms of Scientific and Technical Potential Development : Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Internet Conference (23–24 November 2023). – Dnipro, Ukraine : Marenichenko V. V., 2023. – P. 159–160.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38335Успішність навчання студентів у вищому навчальному закладі є складним феноменом, що визначається взаємодією внутрішніх (індивідуальні психологічні особливості студента) та зовнішніх (умови навчання) чинників (Н. М. Давидюк, С. В. Понікаровська, М. Л. Смульсон та ін.). До цих чинників належать: стан психічного та фізичного здоров'я, сімейний добробут, взаємозв'язок між видами інтелекту, ступінь базової підготовки, рівень саморегуляції та самоорганізації, особливості мотиваційної сфери, індивідуально-психологічні особливості, особливості когнітивної сфери, розуміння специфіки навчання, креативність, самооцінка, рівень кваліфікаційної підготовки викладачів та якість організації навчального процесу. Однак, найважливішим фактором, який впливає на успішність навчання є здатність до цього навчання. Цей фактор визначається загальним інтелектуальним потенціалом людини.ukуспішність навчанняіндивідуальні психологічні особливості студентаумови навчаннявплив здібностей на успішність навчаннямудрістькреативністьпорогова теоріясамооцінкамотиваціяПсихологічні чинники успішності навчання та їх зв'язок з інтелектуальним потенціалом студентівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8629-1042