Іванова, І. В.Гвоздій, Свiтлана ПетрiвнаПолiщук, Любов МиронiвнаИванова, И. В.Гвоздий, Светлана ПетровнаПолищук, Любовь МироновнаIvanova, I. V.Gvozdii, Svitlana P.Polishchuk, Liubov M.2017-05-172017-05-172008Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : наук. журналhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9796У статті розглядаються основні психофізіологічні характеристики студентів, які обумовлюють їх придатність до навчання у вищому навчальному закладі в період запровадження Болонського процесу. Запропоновані заходи щодо профілактики стресових станів, попередження агресивних настроїв та збереження здоров’я студентів: аутотренінгові, медитативні та релаксаційні техніки; фізичні вправи, розвантаження зорового апарату, аромотерапія тощо.В статье рассматриваются основные психофизиологические характеристики студентов, которые обусловливают их пригодность к обучению в высшем учебном заведении в период внедрения Болонского процесса. Предложены рекомендации по профилактике стрессовых состояний, предупреждения агрессивных настроений и сохранения здоровья студентов: аутотренинговые, медитативные и релаксационные техники, физические упражнения, расслабление зрения, аромотерапия.The article describes basic psycho-physiological characteristics of students, which stipulate their fitness to the studies in higher educational establishment in the period of the Bologna’ s process introduction. The recommendations on the prophylaxis of the stressing states, warnings of aggressive moods and saving of health of students are suggested: autogenic training, meditative, relaxation techniques, physical exercises, weakening of sight, aromatherapy.ukПсихофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження БолонськогопроцесуПсихофизиологическая устойчивость студентов высшего учебного заведения в рамках внедрения Болонского процессаPsycho-Physiological Constancy of Students of Higher Educational Establishment within Introduction of the Bologna’s ProcessArticle