Шаповал, Анастасія ВіталіївнаЯкубовський, Сергій ОлексійовичShapoval, Anastasiia V.Yakubovskyi, Serhii O.2019-11-262019-11-262019Шаповал А. В. Маркетингові витрати та витрати на НДДКР транснаціональних корпорацій сучасності / А. В. Шаповал, С. О. Якубовський // Добробут націй в умовах глобальної нестабільності : зб. наук. праць Дев’ятої міжнар. наук.-практич. конф. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2019. – С. 38–39.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26300Теоретичні дослідження авторами праць склали першопочаткову базу функціонування та розширення транснаціональних корпорацій заснованих на розкритті та використанні специфічних можливостей. Даний елемент будується на основі технологічних досягнень та розширенні внутрішніх специфічних умов розвитку. Технологічне оснащення дозволяє прискорювати обіг ПІІ при постійному відновленні та вповільнювати при певній стагнації, являючись необхідністю при географічній диверсифікації на зовнішніх ринках. Однак, географічна диверсифікації на нові ринки підпорядковується одночасно «допоміжним емпіричним припущенням», котрі виділялись Едіт Пенроуз. Будування системи ТНК на основі маркетингових стратегічних рішень це невід’ємна частина передування над національними компаніями. Внаслідок того, що НДДКР, як складова, не може самостійно забезпечити достатні конкурентні переваги. Постійна кооперація між двома складовими дозволяє при однакових інноваційно-технічних оснащеннях збільшувати прибуток та охоплення ринку за посередництвом маркетингу.ukтранснаціональна корпораціямаркетингстратегічне рішенняінноваційно-технічне оснащенняМаркетингові витрати та витрати на НДДКР транснаціональних корпорацій сучасностіArticle