Гайворонська, Інна ВіталіївнаГайворонская, Инна ВитальевнаHaivoronska, Inna V.2020-11-282020-11-282020Матеріали 75-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова, (Одеса, 25–27 листоп. 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29674Досліджувана тема є актуальною, оскільки успіх підприємств туристичної дестинації на ринку, багато в чому залежить від базових маркетингових концепцій і своєчасного впровадження нових підходів, орієнтованих на формування і підтримання довгострокових взаємовідносин на різних рівнях:між фірмою і споживачем, фірмами і їх бізнес-партнерами, іншими організаціями, а також взаємовідносин всередині організації [1, c. 600]. При чому особливої уваги заслуговує система відносин підприємства туристичної дестинації зі співробітниками і партнерами, що є основою концепції маркетингу взаємовідносин.ukмаркетингпідприємствотуристична дестинаціяМаркетинг взаємовідносин підприємств туристичної дестинаціїArticle