Иванова, Наталия ГеоргиевнаIvanova, Nataliia G.Іванова, Наталія Георгіївна2018-06-072018-06-072007Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16695Статья посвящена анализу прецедентных текстов и высказываний в постмодернистском рекламном тексте.Статтю присвячено аналізу прецедентних текстів та висловів у постмодерністському рекламному тексті.This article is dedicated to analysis of precedent texts and precedent utterances in postmodemistic advertisement text.ruрусский и украинский языкирекламный текстпрецедентный текстпрецедентноевысказываниеинтертекстуальностьросійська та українська мовирекламний текстпрецедентне висловлюванняінтертекстуальністьrussian and ukrainian languagesadvertisement textprecedent textprecedent utteranceintertextualityРекламный текст: межтекстовое пространство культурыРекламний текст: міжтекстовий простір культуриAdvertisement text: intertextual space of cultureArticle