Максимова, Юлія ОлександрівнаМаксимова, Юлия АлександровнаMaksymova, Julia O.Зозуля, Єлизавета Станіславівна2021-04-272021-04-272021Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 31 берез. 2021 р). – Полтава, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30852Сучасним підприємствам для отримання максимального, постійного прибутку треба слідкувати за змінами. Ці зміни пов`язані з важливістю впровадження інновацій в усі ланки бізнесу.У світі маркетингу підприємці стикаються з тим, що галузь поєднує технології такими темпами, яких не було раніше. Тепер не достатньо бути спеціалістом у своїй галузі,:потрібно створювати привабливий та зручний веб-сайт, встановлювати аналітику, запускати кампанії з оплатою за клік, приєднуватися до чатів різних соціальних мереж, розуміти стратегію SEO та відчувати недооцінене підприємство може досягти цього завдяки розумінню особливостей цифрового маркетингу.ukпідприємствотехнологіяцифровий маркетингВдосконалення діяльності підприємства з використанням сучасних технологій цифрового маркетингуArticle