Романенко, Светлана ВладимировнаРоманенко, Світлана ВолодимирівнаRomanenko, Svitlana V.2012-04-202012-04-202010Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университетаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/2383Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астрапринт, 2010. - Том 15, Вип. 7: Сер. "Соціологія, політологія". – рос.В статье реклама рассматривается как один из инструментов виртуализации общества. Изучаются способы виртуализации рекламы, их характерные черты, возможные последствия и воздействие на поведение индивидовУ статті рекламу розглянуто як один з інструментів віртуалізації суспільства. Вивчаються способи віртуалізації реклами, їх характерні риси, можливі наслідки і дія на поведінку індивідівIn this article an advertisement is examined as one of the instruments of virtualization of the society.The methods of virtualization of an advertisement,their special traits, possible consequences and affecting conduct of individuals are studied.ruвиртуальное пространствовиртуализация обществавиртуализация рекламывіртуальний простірвіртуалізація суспільствавіртуалізація рекламиvirtual spacevirtualization of societyvirtualization of advertisementНе повторяйте в реальной жизни, или добро пожаловать в виртуальное пространство!Не відтворюйте в реальному житті, або ласкаво просимо до віртуального простору!Don't repeat in the real life, or welcome to the virtual spaceArticle