Джога, Вероніка Ігорівна2023-06-052023-06-052022Джога, В. І. Айдентика факультету журналістики, реклами та видавничої справи = Identity of the Faculty of Journalism, Advertising and Publishing : кваліфікаційна робота магістра / В. І. Джога. – Одеса, 2022. – 62 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35422Кожен з нас завжди гостро емоційно реагує на ситуації, коли допускають помилки у вживанні нашого імені або плутають з іншою людиною, бо це не що інше як «наступ» на нашу індивідуальність. Ми сприймаємо себе як абсолютно унікальну особистість, яку сама так мають бачити інші люди: риси обличчя, характер, досвід, звички, ім‘я тощо. При цьому ми готові докладати зусилля для підкреслювання власної індивідуальності, аби вона легше «заходила» оточуючим, аби нас краще запам‘ятовували, довше зберігали в свідомості наш образ, наші думки, наші вчинки.uk061 журналістикаглобальна культураайдентикаідентифікаціяінформаційне суспільствокорпоративний стильОНУ імені І. І. МечниковаАйдентика факультету журналістики, реклами та видавничої справиIdentity of the Faculty of Journalism, Advertising and PublishingDiplomas