Нєнно, Ірина МихайлівнаЕскарре, РобертоЮріга, КлеменсШнайберг, СаріNyenno, Iryna M.Ненно, Ирина Михайловна2015-05-282015-05-282010Матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 26-27 березня 2010 р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/6687Матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 26-27 березня 2010 р. / уклад.: С. Г. Васильєв ; редкол.: Н. П. Сахацкий [та ін.] ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ . – Одеса : Букаєв В.В., 2010.Ключовим викликом європейської спільноти та центральним смисловим посиланням Болонськой і Лісабонської декларацій впродовж останніх 10 років є виконання університетами нової ролі в суспільстві, яка полягає у проведенні високоякісних досліджень і покращенні знань нового покоління. Для зміцнення трикутника: «Освіта - Дослідження - Інновації», Директива ЄС СОМ (2007)182 рекомендує „створювати умови для успішної передачі технологій шляхом підбору відповідних кадрів в офісах передачі знань, просувати підприємницький образ мислення, розвивати взаємодію між академічним середовищем і бізнесом”. В рамках описаної концепції 15 січня 2010 року започатковано проект програми Європейського Союзу ТЕМПУС «Університети для інновацій Uni4inno», який триває три роки.ukОсвіта - Дослідження - ІнноваціїTempus Uni4inno 2010-2012Роль університетів у трикутнику «Освіта-Дослідження- Інновації»: перспективи проекту Tempus Uni4inno 2010-2012Article