Масленніков, Євген ІвановичMaslennikov, Yevhen I.Задворний, Ярослав ІгоровичZadvornyi, Yaroslav I.2024-12-292024-12-292024Задворний Я. І. Новий вимір соціальної відповідальності бізнесу в умовах глобальних викликів / Я. І. Задворний // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 137–140.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40312Для бізнесу, орієнтованого на прибуток, дотримання етичних принципів може здаватися недоцільним. Проте сучасні компанії, особливо в західних країнах, можуть залучати більше клієнтів, демонструючи етичну поведінку. Водночас лише створення видимості етичності обходиться дешевше, ніж реальна етичність, яка потребує значних витрат. Хоча існує ризик великих втрат у разі викриття обману, для багатьох бізнесів залишається вигіднішим виглядати етичними, ніж інвестувати у процеси, необхідні для справжньої етичності. Кожен бізнес зобов’язаний враховувати інтереси всіх стейкхолдерів і дотримуватися взаємних прав та обов’язків. Стейкхолдери мають право бути сприйнятими як мета, а не засіб для досягнення бізнес-цілей. Основи сучасних прав людини, таких як право на життя, свободу, справедливість і гідну оплату праці, базуються на ідеї, що всі люди мають бути захищені й поважані, а права одних породжують обов’язки інших.ukбізнесетичністьбізнес-етикакорпоративна соціальна відповідальністьстворення спільної цінностіміжнародні кодекси поведінкиНовий вимір соціальної відповідальності бізнесу в умовах глобальних викликівArticle