Гаран, Ольга ВолодимирівнаHaran, Olha V.2025-04-262025-04-262024Гаран О. В. Певні аспекти системи тьюторства та менторства : приклад Німеччини / О. В. Гаран // Інтернаціоналізація вищої освіти України у глобальному поступі : Міжнар. наук.-практ. конф. (Миколаїв, 20–23 черв. 2024 р.) : тези. – Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2024. – Панельна дискусія : Кращі практики ЄС і партнерів у становленні комплексної за проєктом ЄС ERASMUS-EDU-2022-CBHESTRAND-2. PROMENT “Promoting professional education and students engagement through comprehensive mentoring and tutoring system at HEIs”. – С. 183–187.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41125У сучасній Німеччині система тьюторства та менторства виокремлюється як один із ключових аспектів організації вищої освіти, де вона реалізована на найвищому рівні, враховуючи специфіку різних закладів освіти. Ця система відіграє значну роль у підтримці академічного розвитку здобувачів вищої освіти і підвищенні якості навчального процесу.ukвища освітатьюторствоменторствоНімеччинанавчальний процестьюторМережа тьюторівПевні аспекти системи тьюторства та менторства: приклад НімеччиниArticle37.091.12.011.3.015.31+005.963.2](430)(043.2)