Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.2018-10-202018-10-202018Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичной конференціі «Маркетинг і цифрові технології». – Одеса: ТЕС, 2018. – 186 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/19187Одним з глобальних актуальних трендів цифрового маркетингу є стійке зростання мобільного трафіку, що пов’язане як зі збільшенням числа мобільних користувачів, мобільних Internet-підключень, мобільних з’єднань, так і з зростанням швидкості передачі даних у мобільних мережах. В 2017 році в світі зареєстровано більш ніж 10 млрд. мобільних пристроїв, в тому числі 1,7 млрд. з’єднань типу «машина-машина» (М2М). Кількість користувачів мобільних пристроїв зросла з 4,3 млрд. в 2012 році до 5,3 млрд. в 2017 і найближчим часом за прогнозами ця цифра досягне 7,6 млрд. Середня швидкість передачі даних по мобільних мереж з 2012 року зросла в 7 разів (з 0,5 Мбіт / с у 2012 році до 3.9 Мбіт / с у 2017 році) [1]. Середньорічні темпи зростання мобільного трафіку протягом найближчих п’яти років складуть 60-70%. Мобільні пристрої вже в 2018 році будуть генерувати більше 90 відсотка трафіку. У 2017 році дві третини українців були підключені до мережі Internet, 41% населення (більша частина) використовує мобільні пристрої для доступу в Internet [2].ukсучасні технологіїweb-проектмобільний маркетингАналіз сучасних технологій юзабіліти web-проекту мобільного маркетингуArticle